جانشین ستادکل نیروهای مسلح گفت: نقشه جامع علمی نیروهای مسلح ابلاغ شده و پنج وزیر عضو شورای راهبردی علم و فناوری هستند که با ریاست سرلشکر باقری این شورا اقدامات خوبی انجام داده است.

امیر نصیرزاده: نقشه جامع علمی نیروهای مسلح ابلاغ شده است

به گزارش قدس آنلاین، امیر عزیز نصیرزاده جانشین ستادکل نیروهای مسلح در مراسم روز پژوهش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش طی سخنانی اظهار داشت: دافوس آجا دارای جایگاهی برتر در بین دانشگاه‌های کشور است و جا دارد این دانشگاه در آینده جایگاه خاص خود را پیدا کند که یکی از آیتم‌های آن بین المللی سازی است.

وی افزود: بقای هرکشوری متکی به قدرت است و قدرت هم برگرفته از دانش و فناوری است. امروز کشورهای استکباری با تکیه بر دانش و فناوری به سایر کشورها زور می‌گویند. ما نیز باید در حوزه علم و فناوری به حدی از پیشرفت برسیم که کسی قادر به زور گفتن به ما نباشد.

جانشین ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: پژوهش نیازمند صبر و تحمل است و لذا باید تلاش و کوشش را با صبر و تحمل در مقابل مشکلات تلفیق کنیم. نقشه جامع علمی نیروهای مسلح ابلاغ شده و پنج وزیر عضو شورای راهبردی علم و فناوری هستند که با ریاست سرلشکر باقری این شورا اقدامات خوبی انجام داده است.

امیر نصیرزاده عنوان کرد: استقلال آموزشی دانشگاه‌ها از وزارت علوم انجام شده است و به زودی آیین نامه‌های آن ابلاغ می‌شود. در این آیین نامه‌ها اعتبار علمی بر اساس مقالات است و جایگاه علمی بر اساس مسئله محوری و قدرت حل مسئله مشخص می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.