نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به بخش‌های مختلف کرانه باختری اقدام به تخریب زیرساخت‌های آن کردند.

تخریب زیرساخت‌های کرانه باختری به دست اشغالگران صهیونیست

به گزارش قدس آنلاین، گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که اشغالگران صهیونیست بعد از حمله به محله المنشیه واقع در اردوگاه نور شمس در طولکرم با بولدوزرهای خود اقدام به تخریب خیابان‌های این محله کردند.

المیادین گزارش داد که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی مانع ورود خودروهای امدادرسان به اردوگاه نور شمس برای انتقال زخمی‌ها شدند.

نظامیان صهیونیست به منطقه بیتونیا واقع در غرب رام الله نیز حمله کردند. رسانه‌های خبری تاکید کردند که رژیم صهیونیستی علاوه بر این منطقه به شهر الخلیل واقع در کرانه باختری نیز یورش برده و تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه را بدون دلیل موجه بازداشت کردند.

این در حالی است که نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری دست بسته نبوده و با پرتاب نارنجک به سمت اشغالگران صهیونیست عناصر پیاده نظام این رژیم را در محله الدمج واقع در اردوگاه نور شمس هدف قرار دادند.

باشگاه اسرای فلسطینی و کمیته امور اسرا روز گذشته در بیانیه‌ای مشترک از افزایش تعداد اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

این نهادهای فلسطینی اعلام کردند که از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۴۷۳۰ فلسطینی در کرانه باختری به بازداشت نظامیان صهیونیست درآمده اند.

این آمار در حال افزایش است چرا که در حمله‌های روزانه رژیم صهیونیستی به کرانه باختری علاوه بر تخریب زیرساخت‌های این منطقه تعداد زیادی از جوانان فلسطینی بی دلیل بازداشت می‌شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.