جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ۸۱ روز است که جبهه حق، رویاروی جبهه باطل ایستاده و گلوی رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فشرده است، ۴۵ سال است که اهداف انقلاب اسلامی شفاف‌تر و عظیم‌تر در جغرافیای بزرگتری تحقق یافته و استمرار می‌یابد.

سردار فدوی: رزمندگان مقاومت گلوی اسرائیل و آمریکا را فشرده‌اند/ ایران پیروز راهبردی جنگ غزه

به گزارش قدس آنلاین، دریادار پاسدار سردار علی ‌فدوی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران‌ اظهار داشت: پشتوانه بزرگ و عظیمی از مردم همیشه در صحنه در کشور داریم که باید تا هرجا که دستور وجود دارد، جلو رفته و تکالیفی که بر عهده داریم را انجام دهیم تا جایی که مردم حلاوت و شیرینی حکومت اسلامی را بچشند.

وی افزود: مسئولیت‌ها پایدار نیستند و مهم آن است که با استفاده از این فرصت، مسئولان چگونه به تکالیفی که بر عهده آنها گذاشته شد، عمل میکنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی و بنیانگذاران انقلاب اسلامی باید تکالیفی که بر عهده مسئولان گذاشته می‌شود را انجام داده و دل، زبان و عمل انسان به گونه‌ای عمل کند که پیش از آنکه از دنیا برود، یقین داشته باشد به بهشت خواهد رفت.

سردار فدوی با اشاره به پشتوانه بسیار قوی در سپاه پاسداران که به برکت خون ۴۰ هزار پاسدار شهید به دست آمده است، تصریح کرد: در این مسیر، روز گذشته شهید سیدرضی موسوی، پاسداری دلداده و مجاهد به خیل شهدای سپاه پاسداران افزوده شد.

وی تأکید کرد: ۸۱ روز است که جبهه حق، رویاروی جبهه باطل ایستاده و گلوی رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فشرده است، ۴۵ سال است که اهداف انقلاب اسلامی شفاف‌تر و عظیم‌تر در جغرافیای بزرگتری تحقق یافته و استمرار می‌یابد.

وی ادامه داد: در این روزها مردم بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه جنایات رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی تظاهرات می‌کنند و اینها از برکات اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و دائما اذهان و چشم‌های مردم دنیا به حقایق روشن می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این پیروزی راهبردی را بسیار بزرگتر از پیروزی عملیاتی و تاکتیکی خواند و گفت: تلاش ‌جبهه غرب برای تطهیر چهره رژیم صهیونیستی از بین رفت و مردم دنیا تصاویر واقعی خبیثان را دیدند.

سردار فدوی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس وعده خداوند متعال وقتی ظلم دفعی باشد، مجازات خداوند نیز دفعی بوده و بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد، اضمحلال و نابودی این رژیم منحوس و موقت رقم می‌خورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.