فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و کشف یک قبضه سلاح کمری به همراه مهمات مربوطه در اقدام هوشمندانه پلیس شهرستان زاهدان خبر داد.

دستگیری شرور مسلح و کشف سلاح غیرمجاز در زاهدان

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی اعلام نارضایتی و شرارت های مکرر فردی مسلح در سطح شهرستان زاهدان، موضوع با تشکیل پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران این فرماندهی نیز در همین راستا با تشدید اقدامات فنی و تخصصی، فردی با هویت معلوم را با توجه به سابقه شرارت ، زورگیری ، سرقتهای مسلحانه و ... را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار دادند.

وی با اشاره به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و انجام هماهنگی های لازم قانونی گفت: تیم عملیاتی پلیس در اقدامی غافلگیرانه مجرم را دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب، ۸ عدد فشنگ جنگی و ۱۰عدد فشنگ سلاح شکاری از وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از تکمیل پرونده و معرفی مجرم دستگیر شده به مرجع قانونی خبر داد و گفت: برای تامین امنیت و آسایش شهروندان پلیس با تمام توان و تجهیزات مقابل هنجارشکنان و متخلفان اجتماعی خواهد ایستاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.