هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در واکنش به پیشنهاد پرسپولیس، گفت: تحت قرارداد ملوان هستم و هر تصمیمی مهدی تارتار و مسئولان باشگاه اتخاذ کنند، قبول می‌کنم.

چراغ سبز بازیکن ملوان به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، پوریا پورعلی هافبک تیم ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص تساوی تیمش در دیدار مقابل تراکتور، اظهار داشت: دیدار با تراکتور یک بازی کاملا تاکتیکی و با فشار بالا برای هر دو تیم بود. از آنجایی که می‌دانستیم تراکتور تیم با کیفیتی است، نمی‌شد بی محابا و با ریسک بالا بازی کنیم. با آنالیز خوبی که کادرفنی برای این بازی داشت، تمام فضاهای حریف را بسته و هافبک‌های با کیفیت تراکتور را کنترل کردیم. فکر نمی‌کنم تیمی توانسته باشد بعد از آمدن خمس، تراکتور را اینگونه تحت فشار قرار دهد. می‌توانستیم برنده بازی باشیم، ولی نشد.

وی در مورد بازی حساس هفته بعد ملوان مقابل آلومینیوم اراک، بیان کرد: آلومینیوم نشان داد مثل ملوان، تیم یکدست و سختکوشی است. آنها مربی کاربلدی دارند و تا اینجای فصل عالی نتیجه گرفته‌اند. ما هم ملوان هستیم و نشان دادیم که ظرفیت بالایی داریم و می‌توانیم تمام بازی‌ها را برنده شویم. با تمرکز بالا به زمین مسابقه می‌رویم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که برنده بازی باشیم و در جمع مدعی‌ها و بالای جدول بمانیم.

هافبک ملوان در خصوص همکاری با مهدی تارتار، گفت: سه سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و هر سه سال شاگرد تارتار بودم. در واقع چهره شدن خودم را مدیون او هستم. از کار کردن با تارتار و کادر فنی قوی او لذت می‌برم. کسانی که با او کار کرده‌اند، می‌دانند که نام بازیکن برایش فرقی ندارد و کسی که حقش باشد، بازی می‌کند که این دلیل اصلی ثبات این مربی است.

پورعلی در خصوص عملکرد ملوان در این فصل، اظهار داشت: خدا را شکر امسال خوب نتیجه گرفته‌ایم، هرچند لیاقت این شهر و هواداران ما بیشتر از این حرف‌هاست. چند بازی راحت امتیاز از دست دادیم و می‌توانستیم حداقل ۶-۷ امتیاز بیشتر داشته باشیم. باید واقع بین باشیم. نسبت به تیم‌های که با بودجه و امکانات بالا بسته شده‌اند، خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم که این نتیجه تلاش شبانه‌روزی و شخصیت بالای کادر فنی، بازیکنان، مسئولان باشگاه وهواداران‌مان است.

وی افزود: فصل خوبی برای من بوده است، با اینکه هفته چهارم به تیم اضافه شدم ولی با بازیکنان با کیفیت و بااخلاقی که داریم خیلی زود توانستم خودم را هماهنگ کنم. برای تیم بزرگ ملوان باید همیشه بهترین عملکرد را داشته باشید و هیچ عذری پذیرفته نیست، چون هواداران با ملوان زندگی می‌کنند. شاید دیگران بگویند اغراق می‌کنیم ولی باید با این مردم زندگی کنید که بفهمید چه می‌گویم. واقعا برای این هواداران بازی کردن لذت بخش است.

هافبک ملوان در خصوص خبرهای منتشر شده مبنی بر علاقه باشگاه پرسپولیس به جذب وی، گفت: تحت قرارداد باشگاه ملوان هستم. مهدی تارتار و باشگاه هر تصمیمی بگیرند، قبول می‌کنم. افتخار می‌کنم در شهر انزلی حضور دارم و سرباز این مجموعه هستم. اکنون تمام تمرکز من فقط به بازی این هفته با آلومینیوم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.