مقاومت اسلامی عراق عملیات جدیدی را علیه یکی از پایگاه‌های آمریکا در منطقه انجام و این پایگاه را با موشک هدف قرار داد.

عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، مقاومت اسلامی عراق از عملیات جدید خود علیه یکی از پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در منطقه خبر داد. مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان گازی کونیکو واقع در سوریه را هدف قرار داده است.

بر اساس بیانیه صادرشده از سوی مقاومت اسلامی عراق در این عملیات پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان گازی کونیکو موشک‌باران شده است.

شب گذشته نیز مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که یک هدف مهم و حیاتی در جنوب شهرک صهیونیستی «الیاد» واقع در بلندی‌های اشغالی جولان را هدف قرار داده است. همچنین یکی از پایگاه‌های آمریکا در عراق از سوی مقاومت اسلامی عراق هدف گرفته شد.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه نظامیان آمریکایی در فرودگاه اربیل واقع در شمال عراق را با پهپاد هدف قرار داده است.

پیش از این نیز پایگاه نظامیان آمریکایی در استان الانبار عراق هدف حمله موشکی قرار گرفت. منابع خبری اعلام کردند که ۳ انفجار قوی در این تاسیسات نظامی آمریکا شنیده شده است.

مقاومت اسلامی عراق پیش‌تر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست‌داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها حمله‌های خود به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.