رییس شورای اسلامی شهر تهران امکان واردات و رسیدن اتوبوس‌های برقی خارجی به ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان امسال را رد کرد.

چمران: اتوبوس برقی امسال وارد خطوط پایتخت نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مهدی چمران روز یکشنبه در دویست و چهارمین جلسه شورا افزود: امسال اتوبوس‌های برقی به تهران نمی‌رسد البته منابع مالی تامین و قرار بود تعداد یک هزار دستگاه اتوبوس برقی و یک هزار دستگاه دیزلی باشد که وزیر صمت اصرار بر برقی بودن همه داشت که ما هم پذیرفتیم.

وی افزود: قرار است ۲ هزار اتوبوس برقی وارد شود اما زمان مشخص نیست؛ مشکل تامین برق نخواهیم داشت چون برق زیادی مصرف نمی‌کنند و یک بار در روز شارژ شوند کافی است ضمن اینکه ایستگاه‌های شارژ برقی ایجاد خواهیم کرد.

چمران با بیان اینکه امسال امکان ورود خودروهای ون به کشور و وارد شدن به چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت وجود دارد، اضافه کرد: همه تلاش مدیریت شهری توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با استفاده از همه ظرفیت‌ها است.

چمران در مورد توزیع گوشت و مرغ در میادین شهر تهران هم یادآور شد: هر چقدر تامین کنند سازمان میادین آمادگی توزیع دارد البته گوشت مثل میوه نیست که آن را بخریم و در میادین توزیع کنیم.

وی در خصوص دستور کار جلسه امروز گفت: امروز یک طرح یک فوریتی برای بیمارستان حیوانات داریم همچنین مدتی است که موضوع باغ‌ها را بررسی نکرده‌ایم که امروز به آن هم می‌پردازیم.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: اساسنامه‌های سازمان‌های شهرداری را هم بررسی می‌کنیم و امکان برگزاری جلسات بعدی برای بررسی باغات نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.