معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امروز بانوان مسلمان در خط مقدم جبهه حق ایستاده‌اند

معاون رئیس جمهور در امور زنان: بانوان مسلمان در خط مقدم جبهه حق ایستاده‌اند

انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اجلاسیه بین المللی «بانوان پیشرو در تمدن سازی فاطمی» بیان کرد: اکنون وظیفه زنان عفیف، پاسداری حریم‌ها و ارزش‌ها است که با سلاح علم، قدرت و دانایی خود در مقابل دشمن می‌ایستند و با جریان‌های ضد ارزشی غرب، مقابله می‌کنند؛ بی شک پیروز و فاتح این میدان نیز این زنان خواهند بود.

وی افزود: امروز بانوان مسلمان درخط مقدم جبهه حق ایستاده‌اند، لذا توجه به مقام مادری و تجلیل و تقدیس آن و حضور در صحنه‌های گوناگون سیاسی اجتماعی از وظایف امروز است.

خزعلی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس زنان همواره در دفاع از اسلام از طریق پشتیبانی و حمایت، مداوای مجروحان و پرستاری آنان نقش آفرین بوده‌اند؛ امروز نیز شما بانوان باید بدانید که خط مقدم، انسان سازی، اعتلا بخشی به خانواده و حراست از مقام زن است.

وی افزود: امروز شما باید در جنگ رسانه‌ای دشمن پیروز شوید، چرا که سلاح در دست شما و دشمن به خانه‌ها هجوم آورده است. سلاح همان کتاب آسمانی و معارف والا و ارزشمندی است که خداوند متعال شما را لایق آن دانسته است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان داشت: همانطور که جنایات اسراییل در جنگ غزه برای تمام دنیا آشکار شد، با مطالبه گری و آگاهی بخشی به افکار عمومی باید جنایت سردمداران استعمار در نابودی خانواده و جایگاه بانوان را برای جهانیان افشا و آشکار نمود و تلاش کرد تا صدای رهروان فاطمی به جهانیان رسانده شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.