معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از اعزام ۲ دانش آموز حافظ کل قرآن کریم به کشورهای بنگلادش و امارات خبر داد.

اعزام ۲ دانش آموز حافظ قرآن به مسابقات بین المللی قرآن

اصغر باقرزاده با اشاره به برگزاری مرحله نهایی انتخاب تیم جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام، گفت: در دوره‌ای که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، قاریان و حافظان دانش‌آموزان برتر مسابقات دانش آموزی که در مرحله کشوری رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند، آمدند تا در این مرحله شرکت کنند و بتوانند به عنوان نمایندگان ممتاز جمهوری اسلامی ایران علاوه بر شرکت در مسابقات تهران در دیگر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نیز شرکت کنند و به عنوان تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران، راهی کشورهای دیگر شوند.

وی افزود: پس از برگزاری این دوره انتخابی نمایندگان کشورمان در رشته قرائت تحقیق پسران، ترتیل دختران، حفظ کل قرآن کریم در بخش پسران و دختران به هشتمین دوره مسابقات بین المللی دانش آموزان جهان اسلام به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، مشخص شدند.

باقرزاده ضمن اعلام اسامی نمایندگان کشورمان بیان کرد: در مسابقات حفظ کل قرآن کریم، «سیدمحمدصادق حسینی» از استان خراسان رضوی به مسابقات جمهوری اسلامی ایران راه پیدا کرده است. همچنین «امیرهادی بایرامی» دانش آموز روشندل پایه ششم ابتدایی از استان اردبیل به مسابقات کشور امارات و آقای «سیدابوالفضل اقدسی» دانش آموز ۱۵ ساله از استان گیلان به مسابقات کشور بنگلادش معرفی شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.