گفته می شود وزارت ورزش و جوانان و صمت نیز با انجام این انتقال مخالف نیستند اما همه چیز باید در چارچوب قانون پیش برود، پس طبیعی است تا مادامی که توافق نهایی صورت نگرفته خبر مذکور تائید نشود.

بازگشت مشهد به لیگ برتر، فعلا همه تکذیب می‌کنند، اما شما باور نکنید!

به گزارش قدس آنلاین؛ انتشار خبرغیر رسمی انتقال امتیاز تیم فوتبال پیکان تهران به مشهد عصر روز یکشنبه جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت،تا مدیران باشگاه پیکان با انتشار بیانیه‌ای این خبر را به صورت جدی تکذیب کنند اما به نظر می آید تکذیبیه باشگاه پیکان را نباید جدی گرفت چون به احتمال بسیار زیاد امتیاز این باشگاه در پایان فصل جاری به خراسان رضوی منتقل خواهد شد تا از ابتدای فصل بیست و چهارم مشهد دوباره در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

البته روابط ایران خودرو و مشهدی ها از قدیم ایده آل بوده ، آنها در مقطعی که نیروی انتظامی از ادامه تیمداری در رقابت های حرفه ای صرفنظر کرد، امتیاز ابومسلم را در اختیار گرفتند تا نماینده مشهد به نام ابومسلم ایران خودرو در رقابت های لیگ برتر شرکت کند، هرچند که برخی اتفاقات مدیریتی و تغییر در ساختار بدنه ایران خودرو سبب شد آنها امتیاز تیم را به گروه دیگری واگذار کنند تا تنها یک تیم به صورت رسمی در مالکیت ایران خودرو قرار داشته باشد اما حالا پس از گذشت حدود یک دهه و اندی دوباره زمزمه تیمداری ایران خودرو در شمال شرق کشور مطرح شده است.

با این وجود احمد مددی و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تمایل چندانی به وقوع این اتفاق ندارند به همین دلیل بلافاصله پس از انتشار خبر انتقال پیکان به مشهد، با انتشار بیانیه ای تند و تیز مدعی شدند بدخواهان این باشگاه با طرح چنین موضوعاتی به دنبال ایجاد حاشیه هستند، در حالی که این خبر صحت ندارد!

اما توضیحات دو پهلوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این ارتباط نشان می دهد ماجرا آنگونه که احمد مددی مدیرعامل فعلی این باشگاه ادعا می کند هم نیست، علیرضا تاج فیروز در گفت و گویی کوتاه در این خصوص گفت: من هم موضوع را شنیدیم و از طریق رسانه ها متوجه شدم که چنین ماجرایی در جریان است اما فعلا هیچ خبری نیست و باید چند هفته منتظر بمانیم تا مشخص شود ماجرا از چه قرار است!

محسن حیدری، دبیرهیئت فوتبال خراسان رضوی نیز با استقبال از این موضوع گفت: فعلا خبری دال بر انجام این اتفاق وجود ندارد اما اگر این مساله واقعی باشد ما آمادگی کامل داریم برای انجام آن مقدمات کار را فراهم سازیم تا این اتفاق مثبت رخ دهد.

اما با این فعل و انفعالات یک پرسش بزرگ و مهم برای هواداران فوتبال به ویژه فوتبال دوستان مشهدی رخ داده است که پشت پرده این ماجرا به چه شکل است، آیا پس از سه فصل غیبت در لیگ برتر، آیا دوباره مشهدی ها در لیگ برتر صاحب نماینده و تیم خواهند شد یا خیر؟

پیگیری های خبرنگار قدس نشان می دهد در حال حاضر فعلا توافقی میان مدیران رده میانی صورت نگرفته است اما موضوع انتقال  نزد مدیران بالادستی مطرح شده و در حال حاضر کار کارشناسی در حال انجام است تا این فرایند با کمترین چالش شکل بگیرد، البته که انجام این انتقال نیاز به مجوز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دارد که در صورت صدور مجوز چنین اتفاقاتی رخ خواهد داد. 

فارغ از مساله گفته می شود وزارت ورزش و جوانان و صمت نیز با انجام این انتقال مخالف نیستند اما همه چیز باید در چارچوب قانون پیش برود، پس طبیعی است تا مادامی که توافق نهایی صورت نگرفته خبر مذکور تائید نشود.

نکته تامل برانگیز دیگر اینست که تیم پیکان در مقطع کنونی جایگاه با ثباتی ندارد به همین دلیل برای اینکه حاشیه ای پیرامون این مساله به وجود نیاید و تیم عنایتی دچار فروپاشی نشود، فعلا موضوع انتقال در سکوت دنبال خواهد شد تا در صورت دستیابی به نتیجه ایده آل این اتفاق در پایان فصل جاری رقم بخورد در غیر این صورت این پروسه برای همیشه به بایگانی خواهد رفت و پیکان در پایتخت باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.