شیخ حسین انصاریان در پیام تسلیتی که برای حمله تروریستی کرمان صادر کرد صبر بر شهادت را سبب رشد معنوی بازماندگان دانسته است.

پیام شیخ حسین انصاریان به بازماندگان حمله تروریستی کرمان؛ صبر بر شهادت سبب رشد معنوی است

به گزارش قدس آنلاین، شیخ حسین انصاریان در پیام تسلیتی که در پی حمله تروریستی کرمان و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در دیار کریمان، صادر کرد، نوشته است: شهادت در مسیر حق در طول تاریخ برای شیعیانِ وجود مبارک مولی الموحدین، امیرالمومنین روحی فداه، حیات ابدی و برای بازماندگان آنان با صبری که در این حادثه می‌نمایند سبب رشد معنوی است.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

هو المنتقم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

سوره سجده، آیه 22

حادثه اندوه‌بار و غم‌انگیز کرمان، قلوب مومنین را به درد آورد و اندوه سنگینی را به جای گذاشت.

این جنایت بزرگ، ظهور دیگری از خباثت و شرارت کفر و نفاق و شرک بر علیه انسانیت و اسلام بود.

جانیان انسان‌نما سبب به شهادت رسیدن عاشقانی از دیار کریمان شدند، غافل از آنکه شهادت در مسیر حق در طول تاریخ برای شیعیانِ وجود مبارک مولی الموحدین، امیرالمومنین روحی فداه، حیات ابدی و برای بازماندگان آنان با صبری که در این حادثه می‌نمایند سبب رشد معنوی است.

این فقیر که بیش از نیم قرن سابقه علاقه و ارتباط وثیق با مردم شریف استان کرمان را دارم این فاجعه سنگین را به حضور ملت شریف ایران و خصوصا مردم بزرگوار کرمان تسلیت گفته و برای مجروحان عزیز از محضر حضرت حق شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر و برای همه شهدای بزرگوار حادثه کرمان همنشینی با اولیاالله و علو درجات معنوی در عالم معنی را طلب می‌نمایم.

فقیر حســین انصــاریــان

22 جمادی‌الثانی 1445

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.