مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در شهر فیروزه از مناطق زیر پوشش این دانشگاه ۶ نفر را روانه بیمارستان کرد.

گازگرفتگی ۶ نفر در فیروزه را روانه بیمارستان کرد

به گزارش قدس خراسان، سید حمید حسینی اظهار کرد: گازگرفتگی حوالی ساعت یک بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مسمومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از شهر «فیروزه و همت‌آباد» به محل اعزام شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور  ادامه داد: تمامی این مسمومان توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان ۲۲ بهمن و حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی گفت: یک مورد دیگر مسمومیت با گاز منواکسید کربن دیروز در روستای گرماب نیشابور طی تماس با اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان امدادرسانی شد.

حسینی افزود: همه ساله و با فرا رسیدن فصل سرما تعداد زیادی از شهروندان بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی دچار مسمومیت و فوت با گاز منوکسید کربن می‌شوند که از شهروندان تقاضا می‌شود از اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی، اطمینان از باز بودن لوله‌های بخاری و استفاده از تجهیزات استاندارد اطلاع حاصل کرده و نسبت به رعایت دقیق آن‌ها اهتمام ورزند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.