فرمانده انتظامی شهرستان ملارد، گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی، فردی که اقدام به خرید و فروش سلاح های شکاری و جنگی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری قاچاقچی سلاح در شهرستان ملارد

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ منصور خدایی روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران با تلاش های شبانه روزی و رصد دائم فعالیت های متهم، مخفیگاه وی را در منطقه سرآسیاب ملارد شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، پنج قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۴۲ عدد فشنگ جنگی، هفت تیغه خشاب و یک قبضه سرنیزه کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در ادامه با هشدار به حاملان و افرادی که در فضای حقیقی و مجازی اقدام به خرید و فروش سلاح می کنند، تاکید کرد: بدون شک با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، افرادی که در امر خرید و فروش اسحله فعالیت داشته باشند یکی پس از دیگری دستگیر و به قانون سپرده خواهند شد.

سرهنگ منصور خدایی در ادامه به اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برخورد با فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان ملارد اشاره کرده و گفت با انجام تحقیقات گسترده و بررسی های میدانی، نقاط جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از این محل ها ۹۸ خرده فروش مواد مخدر طی یک ماه گذشته در شهرستان ملارد دستگیر شدند.

وی با بیان این مطلب که مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از خرده فروشان کشف شد، گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که مقابله با فروشندگان و حمل کنندگان مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.