معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: خراسان رضوی نمونه موفق اجرای طرح پایش تندرستی بانوان در کشور بوده است.

خراسان رضوی نمونه موفق اجرای طرح پایش تندرستی بانوان در کشور است

به گزارش قدس خراسان، مریم کاظمی پور عصر پنج‌شنبه در آئین تجلیل از بانوان قهرمان و مدال آور خراسان رضوی در عرصه بین المللی اظهار کرد: زنان ایرانی بارها ثابت کرده‌اند در کنار نقش پر رنگ شأن در خانواده، می‌توانند در عرصه‌های بین المللی و جهانی نیز افتخار آفرین باشند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: اراده پولادین زنان و دختران ایرانی در تمامی عرصه‌ها از جمله ورزش مثال‌زدنی است و آنان همواره مورد تحسین جهانیان قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای توسعه ورزش بانوان تصریح کرد: معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از آغاز دولت سیزدهم در راستای افزایش سهم ورزش در سبک زندگی، برنامه‌های مختلفی چون طرح ملی پایش و ارتقای تندرستی زنان را برگزار کرده که خراسان رضوی نمونه موفق اجرای طرح پایش تندرستی بانوان در کشور بوده است.

کاظمی پور بیان کرد: معاونت ورزش بانوان در ۲ سال اخیر تلاش کرد با شناسایی، حمایت و معرفی بانوان ورزشکار موفق و هویت‌آفرین مبتنی بر ارزش‌های ایرانی- اسلامی قدم مؤثری در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و حضور بانوان ورزشکار در میادین بین‌المللی بردارد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان محوریت فعالیت‌های حوزه معاونت بانوان وزارت ورزش را بر بخش‌های فرهنگی، همگانی و قهرمانی متمرکز دانست و برای تسریع در روند فعالیت‌ها، هم‌افزایی بین‌بخشی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است؛ در این آئین که با حضور پیشکسوتان، مربیان و نواب رئیس هیأت‌های ورزشی خراسان رضوی برگزار شد، از تعدادی از مدال آوران رقابت‌های اخیر پاراآسیایی چین تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.