مدیر مرکز تربیت‌معلم مبلغ حوزه‌های علمیه گفت: ثبت‌نام پذیرش نیمه‌ حضوری رشته تربیت مبلغ معلم در سه گرایش آغاز شده است.

ثبت‌نام رشته تربیت مبلغ معلم به‌ صورت نیمه‌حضوری

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ سید صمد موسوی با اشاره به آغاز ثبت‌نام پذیرش نیمه‌حضوری رشته تربیت مبلغ معلم، اظهار داشت: باتوجه‌به اهمیت علم‌آموزی و تقویت علمی و مهارتی طلبه معلمان سراسر کشور، ثبت‌نام پذیرش نیمه‌حضوری رشته تربیت مبلغ معلم در سه گرایش دبیری، آموزگاری، امور تربیتی (پرورشی) از نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از طریق سایت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از تاریخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۸/۱۰/۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب برگزاری نیمه‌حضوری رشته تربیت مبلغ معلم از سلسله برنامه‌های اجرایی طرح ارتباط علمی عاطفی و هویتی بین حوزه علمیه و طلاب و روحانیون شاغل است ادامه داد از مهم‌ترین اهداف آن فراهم نمودن امکان تداوم تحصیل، ارتقای سطح علمی، ایجاد امکان آموزش‌های تکمیلی و مستمر برای طلاب و روحانیون شاغل در آموزش‌وپرورش است.

مدیر مرکز تربیت‌معلم مبلغ حوزه‌های علمیه ابراز داشت: طلاب شاغل در آموزش‌وپرورش، طلبه معلمان و مبلغان مدارس امین می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی در خصوص شرایط پذیرش بیان داشت: اتمام سطح ۲ حوزه، موفقیت در مصاحبه علمی و مهارتی، شاغل رسمی، پیمانی در آموزش و پرورش و مبلغ امین خارج از قم از جمله شرایط پذیرش است.

حجت‌الاسلام‌ موسوی بیان داشت: اعطای مدرک رسمی سطح ۳ توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، اولویت تحصیل در مقاطع بالاتر، بهره‌مندی از اساتید مجرب و موفق در تعلیم‌وتربیت و بهره‌مندی از کارگاه‌های مهارتی (کلاس‌داری و مدیریت فرهنگی مدارس) از جمله مزایای این طرح است.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام به آدرس اینترنتی http://reg.ismc.ir/rules/۳۴۹ مراجعه کنند. علاوه بر این برای اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ الی ۱۲با شماره ۰۲۵۳۲۹۴۰۷۵۴ تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.