کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دما در استان خراسان رضوی تا هفت درجه افزایش خواهد یافت که مناطق شرقی و جنوبی بیشترین تاثیر را خواهند گرفت.

میانگین دما در استان خراسان رضوی تا ۷ درجه افزایش خواهد یافت

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: دمای هوا در مناطق مختلف این استان از امروز افزایش می‌یابد و این روند افزایشی موجب معتدل شدن دمای هوا در روزهای ابتدایی بهمن‌ماه پیش رو خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: میانگین دما در استان خراسان رضوی تا هفت درجه افزایش خواهد یافت که مناطق شرقی و جنوبی بیشترین تاثیر را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: هم اکنون آسمان در بیشتر مناطق خراسان رضوی صاف و آفتابی است و تا روز دوشنبه هفته جاری پدیده خاصی را نخواهد داشت.

رضایی‌پور بیان کرد: افزایش وزش باد نیز یکی دیگر از پدیده‌های غالب در استان است که این پدیده در نوار شرقی موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی منفی ۲ تا هشت درجه به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: دمای کنونی مشهد هفت درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، این کلانشهر امروز نوسانات دمایی یک تا ۱۴ درجه را به ثبت می‌رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.