افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس همچنان در تمرینات این تیم غایب است.

غیبت ادامه‌دار پیروانی در تمرینات پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، هفته گذشته در خبری به غیبت افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس در تمرینات پرسپولیس اشاره کردیم چرا که این پیشکسوت بعد از تساوی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان چند ساعت قبل از اعضای تیم پرسپولیس و همراه با کاروان مس رفسنجان به تهران آمد که این مسئله ناراحتی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس را در پی داشت. این در حالی است که پرواز پرسپولیس با تأخیر روبه‌رو شد و قرار بود ساعت ۳ بامداد پرواز انجام شود اما پیروانی که برای سفر به تهران عجله داشت و همراه با کاروان مس رفسنجان به تهران برگشت و این تیم چند ساعت در رفسنجان بدون سرپرست حضور داشت.

بعد از انتشار این خبر سایت باشگاه پرسپولیس در خبری مدعی شد که افشین پیروانی اواخر هفته گذشته به تمرینات پرسپولیس ملحق می‌شود که این در حالی است که پیروانی روز گذشته مقابل چادرملوی اردکان پیروانی غیبت داشت و به تمرینات پرسپولیس برنگشت. پیروانی که برای امور شخصی خود راهی کشور آمریکا شده بود در حالی یک هفته در تمرینات سرخ‌پوشان غایب بود که وضعیت سرمربی و کادر فنی سرخ‌پوشان نامشخص است.

گفته می‌شود افشین پیروانی از امروز یا نهایتاً فردا و بعد از حدود هشت روز غیبت به تمرینات سرخ‌پوشان ملحق خواهد شد و باید دید که موضع باشگاه پرسپولیس این‌بار در خصوص پیروانی چه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.