مربی جوان پرسپولیس مشکلات قراردادی را بهانه‌ای برای غیبت در تمرینات تیمش قرار داده است.

بهانه سید جلال برای غیبت در تمرینات پرسپولیس چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، بعد از تعطیلات نیم فصل فوتبال ایران و بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی، چند روزی است که تمرینات پرسپولیس زیر نظر اوسمار ویرا مربی برزیلی سرخ پوشان آغاز شده تا این تیم بدون سرمربی، خود را برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر آغاز کند. در این میان اما مدیران باشگاه پرسپولیس در صدد آن هستند تا به زودی سرمربی جدید خود را معرفی کنند تا با استراتژی مربی جدید تیم خود را آماده بازی‌ها کنند.

در این میان اما سید جلال حسینی که به عنوان مربی در پرسپولیس حضور دارد، با شروع تمرینات به محل تمرین نرفته و حاضر نشده زیر نظر  اوسمار ویرا کار کند. در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس پیگیر این موضوع بود تا مربی ایرانی خود را راضی کند هرچه سریع‌تر به تمرینات برود، نکته‌ای که موفقیت آمیز نبوده است.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، پایان تاریخ قرارداد حسینی و پرسپولیس به عدد، ۱۴۰۳، ذکر شده اما این عدد به حروف به اشتباه ۱۴۰۲ ذکر شده است. نکته‌ای که باعث شده کاپیتان پیشین پرسپولیس درست در میانه فصل که تیم سرمربی ندارد، به دنبال حل این مشکل باشد و از حضور در تمرینات خودداری کند.

در روزهایی که مربیان خارجی پرسپولیس نظیر اوسمار ویرا، با وجود اینکه احتمال می‌دهند با حضور سرمربی جدید شاید از این تیم جدا شوند، به قرارداد خود پایبند هستند و در تمرینات حضور مستمری دارند، هواداران پرسپولیس انتظار داشتند، حسینی به عنوان کاپیتان پیشین و مربی فعلی، کمک حال تیمش باشد و با حضور در تمرینات به مربیان خارجی کمک کند اما حسینی که شاید دلایل دیگری هم برای تصمیمش داشته باشد، اشکال قرارداد را بهانه‌ای برای غیبت خود در تمرینات کرده است. کاری غیر حرفه‌ای که ضرر و زیان آن را هر دو طرف می‌بینند، هم پرسپولیس و هم سید جلال حسینی.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.