کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، می‌گوید اعتبار جوایزی مانند توپ طلا و بهترین بازیکن سال فیفا زیر سوال رفته است.

حمله رونالدو به فیفا: این جایزه‌ها را قبول ندارم!

به گزارش قدس آنلاین، بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان همچنان درباره اهدای جایزه توپ طلا و بهترین بازیکن سال دنیا از سوی فیفا به لیونل مسی به جای ارلینگ هالند بحث می‌کنند. 

صحبت‌های زیادی در طول چند هفته اخیر در این باره مطرح شده و حالا رونالدو هم به جمع افرادی پیوسته است که انتقادشان را از این روند به صورت علنی مطرح کرده‌اند و به انتخاب‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر اعتراض دارند. 

او در بخشی از گفت‌وگویی که با روزنامه پرتغالی رکورد انجام داده است در این باره اظهار کرد:« این جوایز به نوعی اعتبار خودشان را از دست داده‌اند. من دیگر واقعا به این جوایز باور ندارم و آن‌ها را قبول ندارم و این حرف به خاطر این نیست که برنده جایزه گلوب ساکر شدم. 

این واقعیتی است که در حال مطرح کردن آن هستم. آمارها و اعدادی که به ثبت رسیده کاملا واضح و مشخص است و این چیزی است که هرگز نمی‌توان آن را تغییر داد. آن‌ها نمی‌توانند این جایگاه (بهترین گلزن دنیا) را از من بگیرند چون واقعی است. 

همین است که بیشتر از هر چیزی من را خوشحال می‌کند چون این اعداد هستند که واقعیت را به تمامی فوتبال‌دوستان و هواداران نشان می‌دهند و همین مهم است».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.