۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 958127

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: برای روز پنجشنبه همزمان با خروج گذر سامانه بارشی از استان ، یخ بندان را خواهیم داشت.

قزوین یخبندان می‌شود

به گزارش قدس انلاین، یوسف شیخ الملوکی با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان قزوین در طی روز های اخیر این چنین اظهارکرد:وضعیت جوی هوای استان تا بعد از ظهر فردا دوشنبه نسبتا پایدار خواهد بود.

شیخ الملوکی ادامه داد:با توجه به پایداری وضعیت جوی استان احتمال انباشت آلاینده ها در مناطق صنعتی و پرتردد قزوین پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین یادآورشد:از اواخر وقت دوشنبه تا پایان روز چهارشنبه گذر سامانه بارشی از سطح استان قزوین پیش بینی شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد:در برخی از ساعات بارش ها در مناطق کوهستانی استان قزوین به شکل برف ظاهر می شوند.

عضو ستاد مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به صدور هشدار زرد و نارنجی هواشناسی این چنین تصریح کرد:با توجه به گذر سامانه بارشی از سطح استان قزوین و بارش برف در ارتفاعات هشدار زرد و نارنجی هواشناسی صادر شده است.

وی در ادامه عنوان کرد:با توجه به بارش‌ها، اختلال در تردد و کاهش دید افقی پیش بینی شده است و به همین خاطر رعایت نکات ایمنی و احتیاط لازم در رانندگی در روزهای یادشده ضروری است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین در ادامه اذعان کرد:برای روز پنجشنبه هم زمان با خروج گذر سامانه بارشی از استان قزوین، یخ بندان را خواهیم داشت.

شیخ الملوکی در پایان با اشاره به وضعیت دمایی استان نیز این چنین تاکید کرد:به لحاظ دمایی نیز از روز سه شنبه کاهش دما پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.