ژوزه مورینیو، سرمربی رم، آماده است تا مذاکرات برای قبول هدایت ناپولی را از همین هفته آغاز کند.

پیشنهاد جذاب به مورینیو: مذاکره با ناپولی آغاز شد!

به گزارش قدس آنلاین، مدیران باشگاه رم در اقدامی عجیب و غیرمنتظره در هفته گذشته اعلام کردند که دیگر تمایلی به ادامه همکاری با مورینیو ندارند و او را از هدایت این تیم برکنار کردند.

این تصمیم در حالی گرفته شد که او در طول ۲‌.۵ سال حضورش روی نیمکت رم توانسته بود آنها را قهرمان لیگ کنفرانس اروپا و نایب قهرمان لیگ اروپا کند و صحبت از امضای قرارداد جدید یک ساله با او هم به گوش می‌رسید.

بسیاری از رسانه‌های عربستانی در روزهای گذشته از ارائه پیشنهاد هنگفت باشگاه الشباب عربستان به او خبر داده بودند اما این مربی پرتغالی حاضر نشد این پیشنهاد را قبول کند و راهی عربستان شود.

حالا تایمز مدعی شده است که سرمربی سابق رئال مادرید همین هفته مذاکراتش با باشگاه ناپولی برای نشستن روی نیمکت این تیم را آغاز خواهد کرد تا همچنان به حضورش در ایتالیا ادامه دهد.

ناپولی فصل گذشته تحت هدایت لوچانو اسپالتی توانست به حسرت ۳۲ ساله برای فتح جام قهرمانی سری آ خاتمه دهد، اما این فصل با مشکلات بسیاری روبرو است و باوجود تغییر مربی همچنان در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

همین شرایط باعث شده است که اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن مورینیو باشد و مذاکرات با او را خیلی زود آغاز کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.