رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از سه هزار قلم بلوریجات قاچاق از یک انبار در بازار بزرگ پایتخت به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۳۰ میلیارد ریال بلوریجات قاچاق در تهران

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی افشاری روز سه شنبه از کشف یک انبار کالا قاچاق خبر داد و اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین موفق به کشف یک باب انبار دپوی قاچاق در محدوده بازار شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه شده که کالاها در سامانه انبارها ثبت نشده و اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشت و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بود.

سرهنگ مهدی افشاری یادآور شد: کالاهای کشف شده شامل تعدادسه هزار و 77 قلم بلوریجات محصول کشور چین بود که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می شود لذا از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس گرفته و موارد را به اطلاع پلیس امنیت اقتصادی برسانند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.