۹ کانال تبلیغات انتخاباتی برای ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان امروز(چهارشنبه) با حضور استاندار کرمان و سایر مسئولان افتتاح شد.

۹ کانال انتخاباتی در کرمان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، فعالیت ۹ کانال تلویزیونی برای ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان با حضور استاندار کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و سایر مسئولان و خانواده هشت شهید سلطانی نژاد در کرمان آغاز شد.

کانال حوزه انتخابیه کرمان و راور با نام کریمان، رفسنجان و انار (طلای سبز)، شهربابک(میمند)، حوزه بافت، رابر و ارزوییه (ابر)، جیرفت و عنبرآباد(سبزواران)، بم، ریگان، فهرج و نرماشیر و گنبکی(نخل)، سیرجان و بردسیر(سمنگان) و حوزه زرند و کوهبنان با عنوان زراوند از امروز با هدف معرفی کاندیدا و مشارکت حداکثری در انتخابات فعالیت خود را آغاز کرده است.

جزییات کانال ها

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان در آیین افتتاحیه این کانال ها گفت: تصویب قانون جدید انتخابات منع صدا و سیما را برای استفاده از بستر رسانه ملی برای تبلیغات انتخابات برداشته اما اجباری هم برای تبلیغات صدا و سیما وجود نداشت.

احمد علیرمضانی افزود: صدا و سیما برای عمل به راهبردهای مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات خود را ملزم کرد که ۲۰۰ کانال در کشور راه اندازی و در این زمینه بستر معرفی کاندیدا فراهم شود.

وی ادامه داد: تاسیس شبکه های تلویزیونی برای هر حوزه انتخابیه کار مشکلی است که در ابتدا تصور بر یک شوخی بود اما این سنگ بزرگی که برداشته شد امروز تقریبا در ۹۰ درصد استان ها راه اندازی شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان کرد: راه اندازی کانال های استان کرمان به این روزها موکول شد زیرا برای برخی استان ها باید تجهیزاتی خریداری می شد و این امر نیز زمان می برد.

وی افزود: امروز در کرمان ۹ شبکه تلویزیونی جدید در حال پخش آزمایشی است و محتوای هر شهرستان روی شبکه بارگذاری شده و اگر مردم در تنظیمات تلویزیون خود، جست و جوی مجدد بزنند کانالی به نام انتخابات اضافه شده است.

علیرمضانی بیان کرد: لوگوی شبکه کرمان را بالای این ۹ کانال می زنیم و نام هایی برای آن متناسب با فضا و خصوصیات این مناطق انتخاب کردیم همچون رفسنجان طلای سبز، شهربابک میمند و جیرفت سبزواران که روی این کانال ها نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت انتخاباتی در کانال های انتخاباتی کاملا رایگان است یادآور شد: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فقط تجهیزات برای کانال ها خریداری شده است و پولی از کاندیداها دریافت می شود، در صورتی که این افراد حدنصاب رای را بیاورند، پول آنان برگشت داده می شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان افزود: داوطلبان و کاندیداها باید ۱۰ نفر از طرفداران خود را که از نیروهای مطرح و اثرگذار جامعه شامل ورزشکار، هنرمند، قاری، رزمنده و استاد دانشگاه هستند، برای تبلیغات به صدا و سیما معرفی کنند.

وی تصریح کرد: ضمن آنکه چهره های مطرح استان کرمان در این کانال ها، مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می کنند؛ همچنین بسته ای از مجریان سراسر کشور آماده و در اختیار کاندیدا قرار گرفته و انتخاب مجریان با خود کاندیدا است.

علیرمضانی تاکید کرد: این اقدام رسانه ملی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات است و امیدوارم گامی در جهت عمل به معنویات رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.

وی افزود: داوطلبان تا پایان امروز فرصت دارند که برای استفاده از این ظرفیت کانال های تلویزیونی ثبت نام کنند و ما بسته به ظرفیت ثبت نام کنندگان می توانیم روزانه چندین مرحله این ظرفیت را در اختیار کاندیدا قرار دهیم، ضمن آنکه افرادی که ائتلاف ۲ نفره ایجاد کردند می توانند ۲ برابر کاندیدای یک نفره حق پخش دریافت کنند.

تاکید خانواده شهدا سلطانی نژاد برای مشارکت حداکثری در انتخابات

سلطانی نژاد از اعضای خانواده شهدای تروریستی کرمان نیز در این آیین با قدردانی از مسئولان به واسطه سرکشی به آنان گفت: یک لحظه خانه ما خالی نشد و مسئولان همواره به ما سر زدند، ضمن آنکه کادر درمان نیز صمیمانه به فرزند ما رسیدگی کردند، چهار عمل روی این جانباز صورت گرفت و زبانم از بیان این همه محبت عاجز است.

وی اظهار داشت: ما در حادثه تروریستی کرمان، هشت شهید دادیم، جانمان را فدای امام زمان می کنیم و ما در خط ولایت هستیم.

سلطانی نژاد با بیان اینکه ما باید خون بدهیم تا درخت اسلام تنومند شود ادامه داد: از مردم می خواهیم در انتخابات پرشور پای صندوق های رای حاضر شوند، تا همین انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار و نابودی اسراییل باشد.

همچنین در این آیین از خانواده شهدای سلطانی نژاد، از شهدای تروریستی کرمان قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.