مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی نیروهای این جمعیت به ۳۴ مصدوم در حوادث مختلف طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

امدادرسانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به ۳۴ مصدوم طی ۷۲ ساعت 

محسن ذاکریان در گفتگو با قدس خراسان، بیان کرد: عوامل عملیاتی کادر و داوطلب این جمعیت نسبت به پوشش امدادی ۱۱ حادثه با ۳۴ مصدوم از تاریخ سوم بهمن تا روز جمعه ششم بهمن ۱۴۰۲، در سطح استان اقدام کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از انتقال ۸ نفر از این مصدومان به مراکز درمانی خبر داد و در تشریح جزئیات خدمات ارائه شده، گفت: در این ماموریتها ۳۶ نیروی عملیاتی در قالب ۱۵ تیم با ۱۱ دستگاه خودروی آمبولانس، ۴خودروی نجات از هم استانی های عزیز خدمات رسانی کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد مأموریت امداد و نجات، ۸ ماموریت مربوط به تصادفات جاده ای،  ۲ مورد حوادث شهری و یک مورد نیزخدمات حضوری بوده است. 

ذاکریان عنوان کرد: در مجموع این حوادث ۳۴ نفر از هموطنان عزیز حادثه دیده اند که از این تعداد، ۹ مورد از خدمات فنی امداد و نجات برخوردار شده اند ۲ نفر درمان سرپایی و ۷ نفر توسط این جمعیت جهت تکمیل چرخه درمان خود به مراکز درمانی منتقل شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال اهمر خراسان رضوی اضافه کرد: ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان در حوادث مختلف آماده امداد رسانی به مجاورین و زائران هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.