رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: براساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی برخی محورهای خراسان رضوی برفی و لغزنده است.

بارش برف و باران در محورهای خراسان رضوی/برخی جاده‌های استان لغزنده است

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: براساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، صبح یکشنبه بارش برف و باران و پدیده مه گرفتگی جاده‌های استان را تحت تأثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: در حال حاضر بارش برف سطح جاده ترانزیتی درگز-قوچان در محدوده تیوان و جاده‌های تربت حیدریه - باغچه در محدوده گرماب، سبزوار- بردسکن در گردنه البلاغ، نیشابور- سرولایت در محدوده برکشاهی و کوهسرخ- نیشابور در محدوده اکبر آباد را لغزنده کرده است.

وی اضافه کرد: بارش باران نیز تردد در جاده‌های مه ولات، رشتخوار، تربت جام، سرخس، باخرز، تربت حیدریه، فریمان، مشهد، کوهسرخ، فیروزه، نیشابور، بردسکن، چناران، قوچان، سبزوار و جغتای را تحت تأثیر قرار داده است.

بنی اسدی گفت: مه غلیظ نیز دید افقی رانندگان در راه‌های شهرستان بجستان و جاده مشهد - کلات در گردنه گوجگی را محدود کرده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به تداوم بارش‌ها و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: هم اکنون تردد در بزرگراه مشهد-چناران در محدوده سه راه فردوسی پرحجم گزارش شده است و عبور و مرور در دیگر جاده‌های استان به صورت روان جریان دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.