فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۲۱تن آرد و خودروهای ۶۰میلیاردی قاچاق در دیواندره و بانه خبر داد.

کشف ۲۱ تن آرد و خودروهای ۶۰ میلیاردی قاچاق در کردستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی آزادی  از کشف ۲۱ تن آرد قاچاق در "دیواندره" خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی دیواندره با اشراف اطلاعاتی انبار دپوی آرد قاچاق در این شهرستان را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی دیواندره با  اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع  قضائی در بازرسی از انبار مورد نظر ۲۱ تن آرد گندم فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف  کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت:  در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف خودروهای ۶۰ میلیاردی قاچاق

وی همچنین از کشف خودروهای قاچاق در بانه خبر داد و عنوان کرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی ۳ دستگاه خودرو تویوتا قاچاق با پلاک جعلی در یکی از محلات  شهرستان شناسایی که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

آزادی بیان کرد: ماموران انتظامی بانه با اقدامات پلیسییو پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی در  بازرسی از محل مورد نظر ۳ دستگاه تویوتا قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودروهای قاچاق کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه نیز ۳ نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.