جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ۱۸۶ اصله قنداق قاچاق جنگلی که در انباری در داخل شهر اردبیل دپو شده بود، کشف و ضبط شد.

کشف ۱۸۶ اصله قنداق قاچاق جنگلی در اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، رضا کرمی‌نیا پیش از ظهر امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی قبلی و اخذ دستور قضایی توسط نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل و آبی‌بیگلو با همکاری عوامل انتظامی ۱۸۶ اصله قنداق قاچاق جنگلی را که در انباری در داخل شهر اردبیل دپو شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شد.

جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی و مبارزه با قاچاق چوب جنگلی وظیفه همگانی است بنابراین انتظار داریم در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را با مأموران منابع طبیعی داشته باشند.

کرمی‌نیا گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی می‌کنند.

وی بیان کرد: از مردم و دوست‌داران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.