دومین اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه ۱۲ بهمن ماه با حضور ۶۰۰ نفر از شخصیت‌های دانشگاهی و حوزوی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

 دومین اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه در قم برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، داود منافی پور دبیر مجمع جهانی حصرت علی اصغر علیه السلام در نشست خبری که درباره برگزاری دومین اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه برگزار شد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها اظهار داشت: قریب ۲۱ سال پیش ما پرچمی را به اذن حضرت علی اصغر علیه السلام برافراشته کردیم و اکنون این پرچم به اذن امام رضا علیه السلام با عنوان همایش شیرخوارگان حسینی در ۸۰۰۰ نقطه در ایران و ۴۵ کشور جهان پابرجاست.
وی افزود: اما سال گذشته اجلاس نخبگان منابر شیعه را برگزار کردیم که در نوع خود بی نظیر بود و از جمله مهم ترین برنامه ها رونمایی از تحقیقات چند ساله درباره پیراهن امام حسین علیه السلام بود که آن را پرچم قیام قائم علیه السلام نام نهادیم.
منافی پور با اشاره به حضور بیش از ۸۰۰ نفر از ۵۰ ملیت در اجلاس اول نخبگان منابر شیعه گفت: پس از این اجلاس، موضوع پیراهن سید الشهدا علیه السلام از مهجوریت خارج شد و حالا بعد از یکسال عده زیادی درصد تبیین و تحقیق پیرامون این موضوع برآمده اند و امسال ما در ادامه تحقیقات خود به موارد جدیدی رسیدیم که بنا شد در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها دومین ارائه و اجلاس را در روز 12 بهمن ماه برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.