به نظر می آید با شدت گرفتن تنش ها در باشگاه استقلال دوباره شاهد جبهه گیری مجدد خطیر و نکونام در برابر یکدیگر باشیم، اتفاقی که پیش از این ابتدای فصل هم رخ داد

آشفته بازار در مدیریت باشگاه استقلال؛ کمپین هواداران برای اخراج خطیر!

به گزارش قدس آنلاین،  بروز تنش در اردوی استقلال کاملا قابل پیش بینی بود، چون مدیران باشگاه استقلال هیچ اقدامی در جهت جذب بازیکنان جدید برای تقویت تیم نکونام به خرج ندادند در حالی که سرمربی استقلال تا به امروز سه فهرست متفاوت برای استخدام بازیکنان جدید به مدیران باشگاه ارائه کرده است!

با این وجود مسوولان باشگاه استقلال بدون اینکه موفقیتی در فرایند نقل و انتقالات داشته باشند و نفر جدیدی را به ترکیب استقلال اضافه کنند، به نکونام اعلام کردند مقدمات سفر به امارات فراهم است تا او آماده برپایی اردوی تدارکاتی در استقلال شود، اما نکونام به دلیل اینکه تیمش هیچ بازیکنی جدیدی جذب نکرده بود و ملی پوشانش در اختیارش نبودند قید این سفر تدارکاتی را زد و به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد با برگزاری اردوی تدارکاتی در امارات مخالف است!

مخالفت نکونام بیانگر نارضایتی سرمربی استقلال از وضعیت موجود بود اما مدیران استقلال برای خروج از زیر فشار منتقدان با تکیه بر مخالفت نکونام با برگزاری این اردو در اقدامی سوال برانگیز با انتشار بیانیه‌ای ادعا کردند برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی لغو اردوی امارات ربطی به فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه ندارد و شخص سرمربی با این موضوع مخالف بوده و نکونام باید توضیح دهد که علت اخذ این تصمیم چه بوده است!

سرمربی نکونام اما ترجیح داد در قبال این بیانیه نویسی عجیب مدیریت باشگاه سکوت کند اما رسانه‌های خبری با بازنشر دوباره صحبت های نکونام در آخرین نشست خبری ‌اش تاکید کردند او اصرار دارد با نفرات کامل راهی اردوی آماده سازی امارات شود.

با انتشار این فیلم در شبکه‌های اجتماعی و مسدود بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال هواداران به شدت از عملکرد علی خطیر انتقاد کردند و کمپین اخراج خطیر در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد! موضوعی که به مذاق مدیریت باشگاه استقلال خوش نیامد و باعث شد حامیان آنها و طیف رسانه ای نزدیک به مدیریت باشگاه در برخی رسانه‌های هواداری ادعا کنند نکونام عامل بروز مشکلات فعلی است تا به این ترتیب خطیر را از کانون انتقادهای تند و تیز دور کنند اما این تلاش نافرجام نتیجه بخش نبود.

حالا به نظر می آید با شدت گرفتن تنش ها در باشگاه استقلال دوباره شاهد جبهه گیری مجدد خطیر و نکونام در برابر یکدیگر باشیم، اتفاقی که پیش از این ابتدای فصل هم رخ داد و با پادرمیانی علی دبیر رئیس فدراسیون کشتی ختم به خیر شد و طرفین به صورت مصلحتی تن به صلح نمادین دادند اما حالا خیلی بعید است که پادرمیانی نفر سومی در این قائله تاثیرگذار باشد.

حالا حتی اگر نکونام هم تمایل به آشتی مجدد با علی خطیر داشته باشد، هواداران استقلال به سادگی قانع نخواهند شد چون علی خطیر در طول نیم فصل اول نه تنها اقدامی مثبتی در جهت برطرف شدن مشکلات پیش روی استقلال به خرج نداد بلکه با برخی رفتارهای پوپولیستی و نمایشی صرفا تلاش کرد برای خود وقت بخرد تا شاید مشکلات استقلال برطرف شود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه حالا او در برابر خود کوهی از مشکلات را می‌بینند که به سادگی قابل حل نیست و شاید این اتفاق باعث شود هیئت مدیره استقلال با توصیه وزارت ورزش و جوانان تصمیم به برکناری او از مدیریت باشگاه بگیرد تا فرد دیگری جایگزین او در کادر مدیریتی باشگاه استقلال شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • استقلال ودیگر هیچ ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    اولا که هردو در این اختلافات مقصرند هم آقای خطیر استقلالیه و هم آقاجواد ، نمیدونم این بچه بازی‌ها چیه ؟ بابا بس کنید شما رو به خدا بفکر تیم باشید ! ما هردوی شما رو دوست داریم و حاضر نیستیم هیچکدام از شما رو از دست بدیم شما رو بخدا بس کنید!!!!