سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری مازندران با اشاره به برنامه‌های افتتاحیه دهه فجر، اعلام کرد: بیش از ۱۰۰۰ طرح و پروژه در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، تولیدی، صنعتی و خدماتی آماده افتتاح و بهره‌برداری است که جزییات دقیق و میزان اعتبار آن‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

افتتاح ۱۰۰۰طرح در مازندران به مناسبت دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین،  قاسم عزیززاده گرجی عصر امروز، ۹ بهمن در جلسه هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: دهه فجر فرصت تجدید عهد و پیمان با امام بزرگوار و شهداء خواهد بود باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران نشان داده شود.

وی با اشاره به این مساله که آفرینش این نظام و انقلاب به دست مردم بوده است، گفت: بازآفرینی این انقلاب نیز باید به دست مردم اتفاق بیفتد و فرصت حضور گروه‌ها و مجموعه‌های فعال مردمی به مراتب بیشتر فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایش عمومی، ملی و انقلابی است که دشمن را ناکام می‌کند.

وی با اشاره به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جمله‌ی معروف امام بزرگوار که فرمودند "ما انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم" گفت: امروزه اثر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، به‌ویژه در حوزه مقاومت را در کشورهای دیگر می‌بینیم.

افتتاح ۱۰۰۰طرح در مازندران به مناسبت دهه فجر

عزیززاده گرجی افزود: در سایه مکتب امام و شهدا، در خیابان‌های کشورهای غربی و در دفاع و حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از جریان مقاومت شاهد حضور مردم در حمایت از این جریان‌ها هستیم‌.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال باید متفاوت از گذشته باشد افزود: امیدآفرینی و شور و نشاط انتخابات می‌تواند از دهه فجر شروع شود.

عزیززاده گرجی با اشاره به برنامه‌های افتتاحیه دهه فجر عنوان کرد: بیش از ۱۰۰۰ طرح و پروژه در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی، تولیدی، صنعتی و خدماتی آماده افتتاح و بهره برداری است که جزییات دقیق و میزان اعتبار آن ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

افتتاح ۱۰۰۰طرح در مازندران به مناسبت دهه فجر

عزیززاده گرجی با اشاره به ایجاد شبکه ۹ گانه برای ۹ حوزه انتخابیه در سطح استان، خاطرنشان کرد: این شبکه‌ها فرصت مغتنم و ظرفیت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و دولت به مردم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.