امام جمعه اهل سنت شهر یکه سعود رازوجرگلان گفت: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو را برای افزایش اقتدار ایران اسلامی وظیفه ملی و شرعی خود می دانیم.

روحانی اهل سنت: حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه خود می دانیم

به گزارش قدس آنلاین، آخوند رحیم صمدی اظهار کرد: برگزاری انتخابات از برکات انقلاب اسلامی است و اهل سنت برای حفظ این دستاورد همواره حضور پر رنگی در پای صندوق های رای داشته است.

وی افزود: حضور در پای صندوق های رای به کشور اقتدار می بخشد و موجب عزت اسلامی می شود بنابراین مشارکت حداکثری در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را وظیفه خود می دانیم.

امام جمعه اهل سنت شهر یکه سعود رازوجرگلان تصریح کرد: مردم ایران همواره در بزنگاه های سیاسی در صحنه بوده اند به گونه ای که ۱۱ اسفندماه امسال نیز با حضوری پرشور دشمنان را مایوس خواهند کرد.

نامزدها بر مشارکت حداکثری تاکید کنند

آخوند صمدی با بیان اینکه اخلاق مداری باید مهمترین ویژگی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد، گفت: نامزدها نباید به تخریب رقبای خود و شعارهای غیر واقعی روی بیاورند.

وی افزود: تخریب یکدیگر به بهانه نقد عملکردها بدون رعایت ضوابط شرعی و قانونی، اعتماد عمومی را خدشه دار می کند.

آخوند صمدی با تاکید بر اینکه تبیین اهمیت حضور حداکثری باید سرلوحه فعالیت های تبلیغاتی باشد، بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید اصل مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات را که موجب تقویت نظام اسلامی می شود در صدر برنامه های خود قرار دهند.

امام جمعه اهل سنت شهر یکه سعود رازوجرگلان ادامه داد: آنها باید با پرهیز از کلی گویی و شعارهای غیر عملیاتی، راهکارهای منطقی برای حل مشکلات معیشتی مردم ارایه دهند.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید اقوام و پیروان مذاهب گوناگون در انتخابات دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پرشوری خواهند داشت و بار دیگر نمایشی زیبا از وحدت برای ایرانی قوی خواهند داشت.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.