رییس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر خراسان رضوی گفت: میز خدمت در مساجد مختلف استان خراسان رضوی از ۱۶۵ تا ۱۹ بهمن ماه برپا می‌شود.

مساجد در دهه فجر میزبان، میز خدمت هستند

به گزارش قدس خراسان، محمد امین بابایی در  نشست خبری تشریح برنامه های شورای تبلیغات اسلامی و کمیته های برگزاری برنامه های دهه فجر خراسان رضوی امروز سه شنبه ۱۰ بهمن با اشاره به اینکه ۳۰۹ برنامه از سوی این نهاد برگزار می‌شود، اظهار کرد: شرکت در نماز جمعه، زنگ انقلاب در کارخانه‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه‌های مورد نظر در دهه فجر ۱۴۰۲ است.

رییس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر خراسان رضوی افزود: به همین مناسبت ۱۵ تا ۱۹ بهمن نیز میز خدمت در مساجد مختلف استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

محمدجوادهاشمی نژاد، مشاور معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به برنامه‌های این معاونت در دهه فجر اشاره کرد و گفت: آستان قدس رضوی برنامه های مختلفی در دهه فجر برای تمام سنین و اقشار مردم در رواق‌ها و صحن‌ها تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه در این دهه سخنرانان حرم مطهر رضوی با موضوع محوریت انقلاب اسلامی به سخنرانی خواهند پرداخت، افزود: آیت الله علم الهدی، آیت الله اراکی، حجت الاسلام پناهیان، حسینی قمی، حاجی علی اکبری و سرلک و.. از جمله شخصیت‌های حوزوی کشوری هستند که در این دهه در حرم مطهر رضوی سخنرانی خواهند کرد.

هاشمی نژاد اجرای سرودهای انقلابی در رواق و صحن‌های حرم رضوی، مداحی، برگزاری جشن شکوفه، حلقه‌های معرفت در مدرسه پریزاد، شب شعر، نقاشی ویژه کودکان در رواق دارالرحمه را از جمله برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد. 

محمد افشارنیا، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی نیز بیان کرد: با حضور وزیر بهداشت و درمان و به میزبانی مشهد مقدس، هفدهم بهمن امسال اردوی سراسری و نخبگانی ۸۰۰ نفر از دانشجویان پزشکی تحت پوشش این کمیته برگزار می‌شود. 

وی افزود: توزیع هزار سری جهیزیه، ۵۰۰ سری لوازم ضروری منزل و ۱۰ هزار سبد کالا از دیگر برنامه‌های کمیته امداد به مناسبت دهه فجر است.

حجت الاسلام محمد اسماعیلی مدیر فرهنگی امور رسیدگی مساجد خراسان رضوی در این نشست با بیان اینکه ویژه برنامه های مساجد در این دهه با رویکرد گفتمانی و فرهنگی خواهد بود، افزود: مساجد قلب تپنده در مناسبت‌های دهه فجر تاثیر به سزایی در عرصه‌های انقلابی هستند.

وی خاطر نشان کرد: در ۲۳۰ مسجد تاثیرگذار ویژه برنامه‌های این دهه ارائه و مردم از خدمات معیشتی، امور پزشکی بهره‌مند می‌شوند. 

مدیر فرهنگی امور رسیدگی مساجد خراسان رضوی پویش تمنای باران، اکران فیلم‌های عمار در مساجد در دهه فجر و برگزاری جشن های تکلیف دختران در مساجد از دیگر برنامه‌های این نهاد برشمرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.