معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، ۹۰ کتابفروشی عضو سامانه «بازار کتاب» در استان فروش کتابهای یارانه‌ای را آغاز کردند.

۹۰ کتابفروشی فروش یارانه‌ای در خراسان رضوی را آغاز کردند

به گزارش قدس خراسان، فاطمه حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی دولت مبنی بر رونق بازار کتاب در دهه فجر امسال اظهار کرد: طرح فروش یارانه‌ای کتاب همزمان با دهه فجر ویژه کتابفروشی‌های عضو سامانه بازار کتاب آغاز شده است و کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول یارانه کتاب شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در این طرح به خریداران برای خرید کتاب این امکان داده شده است که به صورت حضوری یا غیرحضوری (اینترنتی) تا سقف چهار میلیون ریال کتاب‌های مورد نیاز خود را با ۲۵ درصد یارانه (تخفیف) تهیه کنند.

وی گفت: کتاب خوانان زیر ۱۸ سال نیز می‌توانند از این یارانه بهره‌مند شوند، همچنین این یارانه به کسانی که پیش از این در سامانه «بازار کتاب» همه یا بخشی از یارانه سال جاری خود را مصرف کرده‌ بودند، نیز تعلق می‌گیرد.

حسینی بیان کرد: خریداران برای خرید حضوری یا غیرحضوری کتاب‌های یارانه‌ای لازم است در سامانه «بازار کتاب» به نشانی ثبت‌نام کرده و پنل کاربری ایجاد کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: کتابفروشان در خرید حضوری مشتریان نیز می‌توانند برای آنان ثبت‌ نام اولیه در سامانه مزبور را انجام دهند، اما پیشنهاد می‌شود خریداران به منظور سهولت و سرعت بیشتر پیش از اقدام به خرید شخصا نسبت به ایجاد پروفایل کاربری اقدام کنند.

وی گفت: فهرست و مشخصات کتابفروشی‌های عضو سامانه و دارای فروش حضوری نیز در سامانه مزبور قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.