سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب را بر ستون‌ها و پایه‌های گام اول استوار می کنیم، گفت: به همت جوانان تیز هوش این ملت این راه را امتداد می دهیم و کشورمان را به عنوان کشور الهام بخش و نمونه در دنیا معرفی خواهیم کرد.

سردار شریف: شهدا الگوهای دست یافتنی جوانان هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم ۱۲ بهمن که در شهر مسجد سلیمان برگزار شد، گفت: در روز ۱۲ بهمن اولین روز از دهه فجر توفیق پیدا کردیم در مسجد سلیمان و در یادواره یک‌هزار و ۲۰۰ شهید این شهر حضور یابیم.

وی افزود: روشن است آنچه انقلاب ما را بیمه کرده، تدوام داده و تضمین می‌کند، پاسداری از آرمانی است که شهیدان برای آن به شهادت رسیدند.

سردار شریف با بیان اینکه یادواره شهدا فرصتی را فراهم می‌کند تا با مکتب امام حسین (ع) بیشتر آشنا شویم، تاکید کرد: اگر ما شهیدان را به درستی به جامعه معرفی کنیم، الگوهای دست یافتنی برای جوانانی هستند که آن دوران حضور نداشتند. راه سعادت کشور ما پیمودن راه شهداست، چون شهدا اصلی ترین سرمایه خودشان که جان‌شان بود را تقدیم کردند و کسی که جانش را فدا کند دارای آرمان های بلندی است.

وی ادامه داد: اگر این آرمان‌ها را امتداد دهیم، آینده کشور ما و امت اسلامی و آینده مردمان این سرزمین سعادت‌مندی است  و روز به روز بهتر خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران همچنین یادآور شد: بدون شک راهی که در ۴۵ سال گذشته پیمودیم راهی پر افتخار و پیروزی‌هایی که داشتیم، افتخار آفرین است.

سردار شریف با اشاره به اینکه آنچه در گام نخست انقلاب پیمودیم، بسیار مستحکم است و گام دوم را بر ستون‌ها و پایه‌های گام اول استوار می کنیم، اظهار کرد: به همت جوانان تیز هوش این ملت این راه را امتداد می دهیم و کشورمان را به عنوان کشور الهام بخش و نمونه در دنیا معرفی خواهیم کرد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.