استاندار خراسان شمالی گفت: راه‌اندازی شبکه‌های انتخاباتی، زمینه انتخاب آگاهانه مردم را فراهم می‌کند.

راه‌اندازی ۳ شبکه انتخاباتی در صداوسیمای خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حسین‌نژادامروز (۱۴ بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه سه شبکه انتخابات صداوسیمای خراسان شمالی، اظهار کرد: صداوسیما در راستای عدالت انتخاباتی و انتخاب آگاهانه، بسترهای لازم و فرصت برای معرفی نامزدهای انتخابات را فراهم کرد.

وی ادامه داد: به همت مدیرکل صداوسیمای استان و دست‌اندرکاران زیرساخت‌های سه حوزه اصلی انتخاباتی استان سه شبکه ایجاد شد تا در راستای عدالت تبلیغاتی و انتخاباتی با آگاهی براساس منویات مقام معظم رهبری در چهار رکن سلامت رقابت و حضور حداکثری و امنیت بستر را فراهم کنند.

حسین‌نژاد اظهار کرد: مردم استان خراسان شمالی همواره با حضور قوی در میدان بوده‌اند و ۱۱ اسفند نیز با حضور پرشور، حماسه دیگری را رقم خواهند زند.

وی بیان کرد: ‌صداوسیما با فراهم کردن این پایگاه‌های مهم انتخاباتی و دیگر زیرساخت‌ها، بستر انتخاباتی با شور و نشاط را رقم می‌زند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۱۰۰۰ پروژه با ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: بیش از ۹۰۰ طرح به ارزش ۷۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی حدود ۱۰۰ طرح هم با ۱۰ هزار میلیارد تومان آغاز می‌شود. با انجام این پروژه‌ها، مسیر پیشرفت‌های عمرانی، اجتماعی و ... در استان فراهم خواهد شد.

 نماینده ولی فقیه در استان نیز در این مراسم گفت: انتخابات از مؤلفه‌های قدرت نظام است و قدرت هر نظام، به ایمان و مردم آن است و نقش‌آفرینی مردم نیز در قالب انتخابات ظهور و نمود پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: انتخابات هم سبب تحول و هم مشارکت توده‌های مردم در سرنوشت می‌شود. مردم باید خادمان و مسئولان خود را برگزینند. صداوسیما با فراهم کردن بسترهای لازم با راه‌اندازی ۲۰۰ کانال زمینه تبلیغات و مناظره برای تمام نامزدها عادلانه فراهم کرده است و این بستر زمینه رشد فکری، عقلی و تحلیل مردم را در جامعه رقم خواهد زد.

وی افزود: با تحقق رشد فکر جامعه، مردم مسئولانه و آگاهانه‌تر پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند و با انتخاباتی آگاهانه، زمینه پیشرفت و توسعه فراهم خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای استان نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌های کلان انجام‌شده برای پوشش انتخاباتی و ایجاد شور و نشاط در کمتر از ۶ ماه ۲۰۰ کانال انتخاباتی در سراسر کشور راه‌اندازی شد که یک اتفاق بی‌نظیر و بی‌سابقه است.

واعظی افزود: اکنون زمینه تبلیغات گسترده مبتنی بر عدالت برای تمام نامزدها فراهم شده و نامزدهایی که اعلام آمادگی کردند، برنامه‌های خود را در قالب برنامه یکسان برای همه تهیه می‌کنند و در این کانال‌ها پخش خواهد شد تا نه‌تنها مردم با شناخت، انتخاب اصلح داشته باشند، بلکه با ظرفیت ایجادشده، شور و نشاط انتخابات بالا برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.