کارگردان نپتون بیان کرد که به سراغ ساخت فیلمی که زیرساخت روانشناختی و جامعه شناختی نداشته باشد، نمی‌رود زیرا دغدغه‌ای پشت آن وجود ندارد.

در «نپتون» دغدغه روانشناختی داشتم

به گزارش قدس آنلاین، محمد ابراهیم غفاریان کارگردان «نپتون» درباره حضور این فیلم در بخش سودای سیمرغ گفت: من در هنرستان سینما خواندم، در دانشگاه تدوین و بعد از آن سال‌ها در صدا و سیما فعالیت داشتم و مستندسازی انجام داد و سرانجام بعد از  ۲۲ سال به ساخت فیلم سینمایی رسیدم.

وی ادامه داد: بنابراین بودن این فیلم در بخش نگاه نو و سودای سیمرغ برای کسی همه زندگی‌اش سینماست،  بسیار خوشایند و مهم است. درضمن در این راه، همراهی‌های پدر و همسرم باعث ثابت قدمی من بوده است.

این کارگردان تاکید کرد: فارغ از خوشایند بودن این امر، این فیلم جزو معدود فیلم‌های تماما مستقل در جشنواره است و احساس می‌کنم ساخت فیلم «نپتون» اتفاقات خوبی را برای ادامه مسیر رقم می‌زند.

ابراهیم غفاریان در پایان گفت: من سمت ساخت فیلمی که زیرساخت روانشناختی و جامعه شناختی نداشته باشد، نمی‌روم چرا که دغدغه‌ای پشت آن وجود ندارد. در مورد فیلم «نپتون» چنین دغدغه‌ای داشتم و تلاش خودم را انجام دادم و بعد از آن تصمیم و سلیقه مخاطب است که تعیین کننده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.