لوپز پس از پیروزی مقابل تیم ملی کشورمان و صعود به فینال از سرمربیان پیشین تیم ملی قطر تمجید کرد.

تمجید سرمربی قطر از کی‌روش؛ تنها یک گام تا دفاع از قهرمانی آسیا داریم

به گزارش قدس انلاین، تین تین لوپز، سرمربی تیم ملی قطر پس از پیروزی مقابل ایران و صعود به فینال جام ملت های آسیا اظهار داشت: خیلی برای مردم و بازیکنان قطر خوشحال هستم. بازی بسیار پیچیده بود. فکر می‌کردم که بازی بسیار بزرگی ارائه می‌کنیم. حالا ما یک گام دیگر پیش رو داریم تا از قهرمانی خودمان در آسیا دفاع کنیم.

وی در مورد اینکه در آستانه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ هدایت تیم ملی قطر را بر عهده گرفت، گفت: مدت کوتاهی پیش از شروع مسابقات چنین مسئولیتی را پذیرفتم. من بازیکنان قطر را می‌شناختم و مدت زیادی در این کشور کار می‌کردم. کارمان راحت نبود، اما بازیکنان توانستند فلسفه و شیوه بازی مورد نظر مرا در زمین پیاده کنند.

سرمربی قطر در پاسخ به این پرسش که آیا به دیدار با اردن در فینال جام ملت‌های آسیا اندیشیده است یا خیر، گفت: خیر. ما امروز برد امشب را جشن می‌گیریم و از فردا آماده فینال می‌شویم.

لوپز در این باره که آیا همه چیز را در تیم ملی قطر پس از جانشینی کارلوس کی‌روش تغییر داده است یا خیر، تصریح کرد: من احترام زیادی برای همکاران خودم قائل هستم. کی‌روش و فلیکس پیش از من هدایت قطر را بر عهده داشتند و کارهای فوق‌العاده‌ای کردند.

وی با بیان اینکه در دسامبر ۲۰۲۳ به‌عنوان سرمربی قطر انتخاب شد، بیان کرد: از زمانی که آمدم، ایده‌های خودم را در تیم پیاده کردم. نمی‌توانم بگویم همه چیز را عوض کردم. با این حال هر مربی ایده خودش را دارد و تلاش کردم شیوه بازی مورد نظر خودم را در تیم پیاده کنم.

سرمربی تیم ملی قطر در مورد ضعف خط دفاعی ایران عنوان کرد: تلاش کردیم در خط حمله با سرعت زیادی بازی کنیم. اکرم عفیف بازیکنی متفاوت است و از کیفیت او بهره بردیم. بازیکنان ما تلاش کردند فضایی پشت مدافعان ایران پیدا کردند که گاهی شرایط خوب پیش می‌رفت و گاهی نه.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.