تیم ملی فوتبال ایران در حالی مقابل تیم ملی فوتبال قطر در مرحله نیمه‌نهایی شکست خورد که مهدی طارمی به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن زمین انتخاب شد.

ستاره‌ خاموش؛ شب تلخ طارمی تکمیل شد

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتبال ایران در حالی که نمایش خوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا داشت، با بدشانسی مقابل قطر میزبان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.

مهدی طارمی بعد از غیبت یک جلسه‌ای به دلیل محرومیت در دیدار مقابل ژاپن، در این دیدار به ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال برگشت. بازیکنی که قبل از شروع این رقابت‌ها امید اول هواداران و کادر فنی تیم ملی بود تا بتواند با درخشش مسیر یوزها را هموار کند.

حتی رسانه‌ها و هواداران تیم‌های دیگر نیز منتظر درخشش مهاجم پورتو پرتغال بودند؛ اما طارمی در دیدار امروز تیم ملی یکی از بدترین نمایش‌های خود را در طول دوران بازیگری خود به نمایش گذاشت و اصلا در حد و اندازه بازیکنی که هواداران فوتبال از او انتظار داشتند نبود.

ستاره‌های تاثیرگذار در چنین بازی‌هایی باید با عملکردشان نتیجه بازی را تغییر دهند، کاری که اکرم عفیف در تیم ملی قطر به خوبی انجام داد. کاری که سون هیونگ مین ستاره تیم فوتبال کره‌جنوبی در دیدار این تیم مقابل استرالیا انجام داد.

نمایش طارمی به اندازه‌ای بد بود که بعد از بازی با کمترین امتیاز به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن زمین انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.