منابع فلسطینی از تخریب انفجاری منزل یک شهید فلسطینی به دست اشغالگران و نیز شهادت یک جوان در شمال غرب رام الله خبر دادند.

تخریب منزل شهید فلسطینی به دست اشغالگران/ شهادت یک جوان در کرانه باختری

به گزارش قدس آنلاین، منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی امروز منزل شهید «حسن قفیشه» را در الخلیل در کرانه باختری منفجر کردند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند «محمد خلیل البرغوثی» جوان فلسطینی ساکن شهرک «کفر عین» در شمال غرب رام الله که دو هفته پیش در حمله ارتش اشغالگر صهیونیستی به این منطقه زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۳۷۰ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به شهادت رسیدند.

اشغالگران رژیم صهیونیستی تقریبا هر روز به کرانه باختری یورش می‌برند و پس از درگیری با مبارزان فلسطینی، تعدادی را بازداشت می‌کنند.

تاکنون صدها فلسطینی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در حمله نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری شهید شده‌اند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی برخلاف قوانین داخلی این رژیم و قوانین بین المللی، به بازداشت موقت مردم عادی فلسطین در کرانه باختری، غزه و سرزمین های اشغالی اقدام می کند و افراد بسیاری بدون اتهام برای ماه ها در زندان می مانند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.