علی اکبر محرابیان وزیر نیرو با حضور در سیستان و بلوچستان از پروژه‌های صنعت آب و برق استان و همچنین پروژه پست۲۳۰ کیلوولت دشتک بازدید کرد.

وزیر نیرو از پست۲۳۰ کیلوولت دشتک سیستان و بلوچستان بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین وزیر نیرو با حضور در منطقه دشتک و محل اجرای پروژه تامین آب اضطراری شهرهای زاهدان و زابل از نزدیک پروژه پست ۲۳۰ کیلوولت دشتک که با تلاش جهادی پرسنل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در مدت زمان کوتاه ۴۵ روز اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است بازدید کرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: پروژه خط ۲۳۰ کیلوولت ۲ مداره دشتک با نصب تعداد ۶ دستگاه دکل به طول چهار کیلومتر مدار با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مهدی پیری عنوان کرد: پروژه احداث پست ۲۰/۶۳/۲۳۰ کیلوولت دشتک با ظرفیت ترانسفورماتور ۶۳/۲۳۰ کیلوولت ۴۰ مگاولت آمپر و ترانسفورماتور ۲۰/۶۳ کیلوولت ۳۰ مگاولت آمپر با سه فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت پروژه این طرح در کمترین زمان ممکن توسط مجموعه شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان اجرا شده که نشان از روحیه جهادگرانه همه پرسنل دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.