معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: مساجد برای حضور نامزدهای انتخاباتی و بیان برنامه‌هایشان در قالب مناظره، کافه گفتگو، پرسش و پاسخ، تریبون آزاد و سخنرانی آماده هستند.

مساجد خراسان رضوی برای حضور نامزدهای انتخابات آماده هستند

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام امیرحسین احمدنیا در جمع نامزدهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی سامانه مجلس شایسته جهت زمانبندی خودکار حضور نامزدها در مساجد، اظهار کرد: فضای مساجد مشهد و خراسان رضوی برای حضور نامزدهای انتخاباتی مهیا است و درب مساجد به روی آن‌ها برای بیان نظرات و دیدگاهایشان باز است.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان بیان کرد: راه‌اندازی سامانه مجلس شایسته ابتکار عملی است که امسال توسط همسنگرهای مسجدی صورت گرفته و رزومه همه نامزدها با قابلیت جست‌وجو در آن بارگذاری شده و در اختیار همه مساجد استان‌های خراسان رضوی قرار می‌گیرد، بر اساس تقویم ساعاتی که نمایندگان نامزدها در سامانه ثبت می‌کنند، امکان دعوت نامزدها به مساجد، حسینیه‌ها و سایر اماکن مهیا خواهد شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از ابتدای امسال بر اهمیت انتخابات تأکید کرده‌اند، افزود: ۲ راهبرد مشارکت حداکثری و رقابت بین نامزدها در بیانات رهبر معظم پیوند معناداری با مساجد دارد.

احمدنیا با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه نعمت حضور در این مرکز از ابتدای آذر امسال به توضیح فعالیت‌های این قرارگاه پرداخت و بیان کرد: صفحه این قرارگاه و بسته محتوایی نعمت حضور، در سایت مسجدنا ایجاد شده و محتوایی از جمله پاسخ به شبهات روز، متن منبر حضور حداکثری و بیش از ۱۰ ساعت دوره آموزشی کنشگری انتخابات به‌صورت ویژه در اختیار ائمه جماعات استان‌های خراسان قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان استفاده از فضای مساجد و محلات، اعزام سخنران و هادیان سیاسی به مساجد، تردد خودروهای ویژه (ون) انتخاباتی در سطح شهر با حضور اساتید برای برپایی تریبون آزاد و پاتوق گفت وگو، پخش برنامه گفت‌وگو محور همسنگرهای مسجدی از شبکه افق و شبکه‌های استانی با حضور سخنرانان و نخبگان سیاسی و تهیه و تدوین کتاب مجلس شایسته از جمله برنامه های مساجد در انتخابات مجلس است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.