رییس اتاق اصناف مشهد گفت: ثبت نام واحدهای صنفی متقاضی حضور در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در این اتاق آغاز شده است و تا ۲۸ بهمن ماه ادامه دارد.

ثبت نام اصناف برای حضور در نمایشگاه بهاره مشهد آغاز شد

به گزارش قدس خراسان، هادی مخملی اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای فروش بهاره در محل نمایشگاه بین المللی مشهد در بازه زمانی ۱۳ تا ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و فقط واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر می‌توانند در آن شرکت کنند.

رییس اتاق اصناف مشهد اضافه کرد: متصدیان واحدهای صنفی دارای پروانه کسب علاقه مند به شرکت در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره می‌توانند تا پایان روز شنبه ۲۸ بهمن ماه برای ثبت نام به آدرس بلوار معلم، بین معلم ۶۱ و ۶۳ پلاک ۵۱ طبقه دوم واحد ۶ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۱۷۳۰۱۵۶ واحد توسعه و امور تولیدی و بازرگانی اتاق اصناف و یا با مجری برگزاری نمایشگاه شرکت ملل برتر با شماره تلفن های ۳۸۹۱۱۱۴۴ و ۳۸۹۱۱۱۵۵ و ۰۹۱۵۸۱۴۳۹۴۹ تماس گیرند.

وی گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای فروش بهاره با هدف تأمین مایحتاج مورد نیاز همشهریان پیش از فرا رسیدن ایام نوروز و سال نو راه‌اندازی می‌شود که امید است عرضه کالاها و خدمات با کیفیت مناسب رضایت هموطنان مشهدی را فراهم آورد.

مخملی ضمن اشاره به افزایش رضایت نسبی مردم در برگزاری این گونه نمایشگاه ها افزود: استقبال کم نظیر همشهریان از نمایشگاه فروش پاییزه، از رضایت نسبی مردم از کیفیت و خدمات ارائه شده در نمایشگاه‌های برگزار شده حکایت دارد.

رییس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: در این نمایشگاه واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش می توانند کالاهای خود را با قیمت مصوب و کارشناسی شده عرضه کنند.

ساعت بازدید از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره طی روزهای ۱۳ تا ۱۸ اسفندماه در روزهای عادی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و در روز جمعه از ساعت ۱۱ تا ۲۲ است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.