مدیرکل راهداری کردیتان از قطع راه ۳۲ روستای سقز، بانه‌، دیواندره و مریوان در پی بارش سنگین برف خبر داد.

قطع راه ۳۲ روستای سقز، بانه‌، دیواندره و مریوان در پی بارش سنگین برف

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد حسنی با اشاره به بارش‌های اخیر، از انسداد راه ارتباطی ۵۷ روستای سطح استان تا ساعت ۱۲ ظهر امروز خبر داد و اظهار داشت: از ساعت ۱۲ تا این لحظه راه ارتباطی ۲۵ روستا بازگشایی شده و همچنان راه ۳۲ روستا مسدود است.

وی با بیان اینکه این روستاها در شهرستان‌های سقز، بانه‌، دیواندره و مریوان هستند، افزود: هم‌اکنون همکارانمان در حال بازگشایی راه ارتباطی روستاهای مسدودشده استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته در محورهای شریانی استان ۲ هزار و ۹۳۱ کیلومتر باند برفروبی انجام شد، عنوان کرد: این میزان برفروبی توسط ۱۴۰ نفر از نیروهای راهداری و با استفاده از ۸۳ دستگاه ماشین‌آلات انجام شده است.

وی بیان کرد: در این بازه زمانی همچنین یک‌هزار و ۲۵ کیلومتر باند برفروبی با استفاده از ۲۹ دستگاه ماشین‌آلات توسط ۴۲ نفر از نیروهای راهداری در محورهای غیرشریانی استان انجام شد.

حسنی مجموع میزان شن و نمک مصرفی در عملیات برفروبی محور های شریانی و غیرشریانی استان در شبانه‌روز ساعت گذشته را ۷۱۹ تن اعلام کرد و یادآور شد: هم‌اکنون تردد در محورهای مواصلاتی برقرار است.

مدیرکل راهداری استان کردستان اعلام کرد: در طول شبانه‌روز گذشته ۱۱۲ دستگاه رهاسازی و ۱۳ مقطع ۱۰ مرتبه ریزش‌برداری توسط راهداران در استان انجام شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.