مدیر سامانه هوشمند سوخت از نوسازی کارت خوان های فرسوده هوشمند سوخت با کارت خوان های ساخت داخل خبر داد.

نوسازی کارت‌خوان های مجاری عرضه سوخت با کارت‌خوان ساخت داخل

به گزارش قدس آنلاین، آیین رونمایی از کارتخوان های ساخت داخل هوشمند سازی سوخت صبح امروز''  ۱ اسفند ماه ''با هدف شناسایی هوشمند خودرو جایگاه،پلمپ هوشمند ناوگان حمل و نقل  سوخت و هوشمند سازی نظارت بر توزیع فراورده و با حضور جلیل سالاری مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش،رجا زاده مدیرعامل بانک ملی و بهروزی قائم مقام همراه اول برگزار شد.

جلیل سالاری در جریان این برنامه با بیان اینکه رویکرد ما به سمت شرکت‌های دانش بنیان است و در این زمینه نیز اقدامات زیادی انجام شده است،اظهار کرد: در این حوزه نزدیک به ۷۰ میلیون یورو و و ۱۶۰ میلیارد تومان قرارداد داریم و تاکنون چهار دانش در کشور بومی سازی شده است.

وی عنوان کرد:یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه ها جلوگیری از قاچاق سوخت با هدف شناسایی هوشمند خودرو در جایگاه و با پلمپ ناوگان حمل و نقل است.

سالاری همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از جوانان اظهار کرد: ما باید امروز از جوانان و شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم.

وی در خاتمه همچنین عنوان کرد: آنچه مغفول مانده است زنجیره کالایی است که باید همه ی شرکت های دانش بنیان با هم پیمان شوند و در قالب یک مشارکت سهم بیشتری در اشتغال زایی کشور داشته باشند.

همچنین در این مراسم مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: ۲۵۰۰ کارتخوان فعلی در مجاری عرضه، دچار فرسودگی هستند و انقضای زمان عمر آنها رسیده لازم بود با کارتخوان‌های جدید جایگزین شوند که توانمندی شرکت‌های داخلی برای تولید کارتخوان به اثبات رسیده است در این راستا اقدام شد.

محمد صادقی اظهار کرد: پس از یکسال تلاش، نزدیک به یک‌ماه است که در دو جایگاه به صورت پایلوت در مدار هستند و تست آزمایشی کارتخوان‌های تولید داخل با موفقیت انجام شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.