فرماندار مشهد گفت: برای هر خانواده‌ای که امکان حضور در صندوق‌های رأی نداشته باشند صندوق سیار می‌فرستیم تا از آن‌ها رأی بگیرند.

فرماندار مشهد: امکان ارسال صندوق رای سیار برای خانواده‌هایی که امکان حضور در شعب ندارند

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان مشهد در حال حاضر روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد و همه دستگاه‌ها پای کارآمدند تا زمینه برگزاری انتخابات شکوهمندی را فراهم کنند.

فرماندار مشهد گفت: ۱۸ هزار نفر عوامل اجرایی و ۳۸ هزار نفر انتظامی و نظارت در انتخابات فعالیت می‌کنند. از ۸۹۲ نامزد تا امرزو ۵۲۶ نفر تأیید صلاحیت شدند. ۱۸۷۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان مشهد جانمایی شده است. تمام افرادی که در اجرا و نظارت و امنیت انتخابات فعال هستند در چند مرحله آموزش دیدند.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه مانور انتخابات برگزار می‌شود تا عوامل اجرایی بتوانند خود را ارزیابی کنند افزود: در شبانه روز بیش از صد مراسم بزرگ جهت تبیین و اقدام مشارکتی در شهرستان مشهد برگزار می‌شود. از فردا از اولین دقایق بامداد امکان تبلیغات نمایندگان شروع می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی ادامه دارد. در سطح شهر محل‌هایی برای تبلیغات مشخص شده است. همه ابزار و ظرفیت‌ها، اقشار مختلف، اتحادیه‌های صنفی برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کردند و درخواست صندوق سیار داشتند.

داوری بیان کرد: تعداد شعب اخذ رأی ۲۰ درصد افزایش یافته است و بخشی از این شعب سیار هستند. یک سامانه پاسخگویی در فرمانداری فعال است و برای هر خانواده‌ای که امکان حضور در صندوق‌های رأی نداشته باشند صندوق سیار می‌فرستیم تا از آن‌ها رأی بگیرند.

فرماندار مشهد ادامه داد: علاوه بر اپلیکیشن نشان و انتخاب من که برای همه قابل دسترس است، مردم می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص صندوق‌های شعب رأی را از بنرهای سطح شهر نیز دریافت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.