مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: اجتماع عظیم منتظران ظهور در ساعت ۹ صبح روز نیمه شعبان در ۳۵۰ شهر ایران و ۲۷ کشور جهان برگزار می‌شود.

اجتماع عظیم منتظران ظهور در ۳۵۰ شهر ایران و ۲۷ کشور جهان برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان، غلامحسین صفایی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: نوزدهمین اجتماع بزرگ منتظران ظهور در صبح روز یکشنبه ششم اسفند ماه در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور در خصوص برگزاری این اجتماع گفت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اجتماع اقدامات فرهنگی اجتماعی گسترده‌ای به صورت مردمی انجام شده است.

وی افزود: امسال بر اساس هماهنگی‌های انجام شده در ۲۷ کشور جهان اجتماع منتظران ظهور با آرم و نشان واحد و به صورت همزمان با ایران برگزار می‌شود.

صفایی اظهار کرد: تیزرها و پوسترهای اجتماع علاوه بر زبان فارسی به زبان‌های عربی ترکی و انگلیسی تهیه و برای کشورهای مختلف ارسال شده است.

مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور با بیان اینکه هماهنگی و همکاری آستان قدس رضوی در برنامه‌های اجتماع بسیار خوب بوده است گفت: تا روز برگزاری اجتماع در همه نمازها و برنامه‌های حرم مطهر رضوی و از طریق تلویزیون‌ها و تابلوهای اعلان برنامه در حرم در خصوص برگزاری اجتماع اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود علاوه بر این آستان قدس رضوی میدان شهدا را مفروش خواهد کرد و همچنین گرمایش محیطی میدان شهدا با توجه به برودت احتمالی هوا انجام خواهد شد.

صفایی با اشاره به هدف برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور تصریح کرد: نشانه‌ها حاکی از این است که ما در پیچ تاریخی و در بین الطلوعین ظهور قرار داریم و امیدواریم استغاثه به درگاه خداوند موانع ظهور را هرچه سریع‌تر برطرف نماید.

مسئول برگزاری اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: امسال برای اولین بار تمثال مبارک ۲۵۰ شهید ایران اسلامی که نام آنها مهدی است در اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: طبق هماهنگی انجام شده امسال در روز نیمه شعبان استفاده از اتوبوس‌ها و مترو در مشهد رایگان خواهد بود و در ضمن ۲۰۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری برای خدمت رسانی و انتقال علاقه‌مندان به حضور در اجتماع در نظر گرفته شده است.

صفایی با اشاره به اینکه اجتماع در اغلب شهرهای کشور برپا خواهد شد اظهار کرد: سخنران عرصه میدان شهدا حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه معزز مشهد و با مداحی جناب آقای شالبافان برنامه ادامه خواهد داشت ضمن اینکه برپایی ۱۴۰ پایگاه مهدوی و آذین بندی در ۱۸ خیابان مهدوی از جمله برنامه‌های ویژه روز نیمه شعبان در مشهد می‌باشد.

گفتنی است اجتماع عظیم منتظران ظهور ساعت ۸ صبح در میدان شهدای مشهد به طور همزمان در سایر نقاط جهان برگزار می‌شود.

اجتماع در چهار قاره و در کشورهایی مانند کانادا آلبانی هند سوریه ترکیه عراق و... برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.