فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: ۶۱ نقطه و مکان برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های گناباد و بجستان در نظر گرفته شده است.

۶۱ مکان برای تبلیغات انتخاباتی در گناباد و بجستان جانمایی شد

به گزارش قدس خراسان، رضا نصیری اظهار کرد: از این میزان ۳۱ بیلبورد تبلیغاتی در معابر عمومی، هشت مسجد و حسینیه، ۱۰ سالن همایش و اجتماعات ادارات و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و ۱۲ سالن ورزشی برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای گناباد، بجستان، یونسی، کاخک، روشناوند، بیدخت و روستای بیلند تعیین شد.

فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان ادامه داد: قرعه کشی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی در مساجد شهرستان‌های گناباد و بجستان و همچنین نصب تبلیغات بر روی بیلبورد تبلیغاتی انجام شده است، در مدت انجام قانونی تبلیغات به تفکیک در نوبت صبح و عصر و شب نامزدها به ارایه برنامه‌های خود می پردازند.

وی کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از زمان آغاز رسمی آن از بامداد (۱۲ شب) پنج شنبه، سوم اسفندماه جاری با شور و شعف خاصی با حضور نامزدهای انتخابات و هواداران آنان آغاز شد که در روز نخست حال و هوای خاصی داشت و شور و نشاط انتخاباتی در این مناطق را افزایش داده است.

نصیری گفت: با انصراف ۲ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان، ۳۸ نفر از نامزدها در این عرصه با هم به رقابت سالم انتخاباتی می‌پردازند.

فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان با اشاره به اینکه با برگزاری انتخابات عرصه جدید در مردم سالاری دینی و عمل به قانون اساسی در شهرستان‌های گناباد و بجستان همگام با کشور باز شده است، گفت: امید است با حضور گسترده مردم در این شهرستانها بار دیگر برگ زرینی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ثبت شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.