فرماندار گناباد از رسانه‌های ارتباط جمعی خواست با بهره‌گیری از ظرفیتهای خود بستر مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات امسال را فراهم کنند.

 رسانه‌ها بستر مشارکت در انتخابات را فراهم کنند

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی افزود: رسانه های گروهی باید به صورت قانونمند بستری برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی فراهم کنند تا با افزایش شناخت و آگاهی عمومی جامعه، زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات افزایش یابد.

وی ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات در کنار افزایش آگاهی نسبت به برنامه ها و رویکردهای نامزدهای انتخاباتی بسیار مهم است و باید از بسترهای مختلف فرهنگی و اجتماعی برای تبیین حضور حداکثری در این رویداد مهم ملی و انقلابی حداکثر بهره را گرفت.

فرماندار گناباد مناظره های انتخاباتی را از مولفه های مهم افزایش آشنایی مردم با نامزدهای انتخاباتی دانست و استفاده از ظرفیتهای دانشگاهی و سالنهای ورزشی شهرستان برای برگزاری آنها را خواستار شد.

قربانی افزود: مهمترین ملاک ما برگزاری انتخاباتی پرشور، توام با حضور همه بخشها و سلایق سیاسی است و از همه ظرفیتهای موجود در این ارتباط بهره گرفته می شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۵۶۱ نفر نامزد ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی گناباد ۳۹ نفر انصراف دادند و ۱۷ نفر هم  رد صلاحیت شدند.

فرماندار گناباد گفت: تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی مناطق شهری گناباد از ۶۳ نفر در دوره چهارم به ۷۴ نفر در دوره پنجم و ۱۰۵ نفر در دوره ششم افزایش یافته است.

بنا بر اعلام رسمی وزارت کشور "انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا" روز جمعه ۲۸ خرداد ماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

۲ هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی و ستادی دست اندرکار برگزاری انتخابات سال جاری در گناباد هستند و ۹۷ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی این شهرستان فعال است.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.