۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 967243

علت آتش سوزی بیمارستان گاندی را اتصالی سیم برق درانبار طبقه ۱۶ بیمارستان اعلام شد.

علت آتش سوزی بیمارستان گاندی اعلام شد

عصر روز پنجم بهمن امسال بود که وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی به آتش‌نشانی تهران اعلام شد و بیش از ۱۰ ایستگاه و گروه نجات به محل اعزام شدند. خوشبختانه با اقدامات انجام شده بیماران بدون کمترین آسیب‌دیدگی از محل خارج شدند و این آتش‌سوزی علیرغم گستردگی که داشت، بدون مورد مصدوم و فوتی به پایان رسید.

پس از اطفاء حریق بررسی‌ها برای یافتن علت این حادثه آغاز و چندین جلسه کارشناسی نیز برای بررسی موضوع برگزار شد. در نهایت کارشناسان متخصص سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بررسی تمامی شواهد و آثار موجود، اتصالی سیم برق را به عنوان دلیل وقوع این حادثه اعلام کردند.

 پیشترعلت حریق بیمارستان گاندی یک ته‌سیگارشایعه شد . کارشناسان آتش‌نشانی پس از ساعت‌ها بررسی و بازدید از محل، علت حادثه را اتصال سیم برق تشخیص داده و اعلام کردند. در واقع اتصال سیم برق در یک انبار حدودا ۲۰ متری در طبقه ۱۶ بیمارستان رخ داده و موجب آتش‌سوزی شده است. شعله‌های آتش از این محل با کندسوزی به نمای ساختمان سرایت کرده بود. پس از آن آتش از طریق نما با سرعت بیشتری رشد پیدا کرد و به دیگر بخش‌ها و طبقات این بیمارستان نیز سرایت کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.