معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، ویژه‌برنامه‌های ولادت با سعادت ولی عصر ارواحنافداه در بارگاه ملکوتی امام رئوف(ع) را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی، سخنران شب نیمه شعبان در حرم مطهر رضوی

به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام حسین‌ شریعتی‌نژاد ضمن تبریک عید نیمه شعبان با اشاره به اینکه مراسم شب میلاد امام زمان(عج) شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ با قرائت زیارت امین‎‌الله آغاز می‌شود و با شعرخوانی آیینی سید ابوالفضل مبارز ادامه می‌یابد، اظهار کرد: سخنران این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی خواهد بود که از ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به مدت نیم ساعت به سخنرانی می‌پردازد.

وی اضافه کرد: اجرای همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم و مدیحه‌سرایی آقایان ملائکه، الهی، میثمی و صالحی‌پور از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی افزود: مراسم صبح روز میلاد امام زمان(عج) نیز یکشنبه ۶ اسفند از ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه با قرائت قرآن و بیان احکام آغاز خواهد شد و در ادامه با اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم و شعرخوانی آیینی و مدیحه‌سرایی آقایان پاینده‌فر و اکبری ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر اسلامی‌فر خواهد بود، گفت: پس از اقامه نماز ظهر و عصر و قرائت زیارت امین‌الله، حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شام میلاد امام زمان(عج) نیز از ساعت ۱۸:۳۰ با قرائت زیارت امین‌الله و شعرخوانی آیینی آغاز خواهد شد و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این مراسم می‌توان به همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم و مدیحه‌سرایی آقایان اسلامی‌نژاد، کارگر، ابراهیم قانع و رضا قانع اشاره کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.